סן וורן מבקשת מ-Fidelity להתייחס לסיכונים לשים ביטקוין ב-401(k)s

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

ממשלת ארצות הברית מודאגת יותר ויותר לגבי ביטקוין (BTC) בחיסכון פנסיוני, כאשר שני סנאטורים מסמנים כמה סוגיות בתוכניות של פידליטי השקעות לכלול ביטקוין (BTC) בחשבונות 401(k).

הסנאטוריות אליזבת וורן ממסצ'וסטס וטינה סמית' ממינסוטה הביעו חששות מהחלטתה של פידליטי להוסיף את BTC לתוכנית ההשקעות שלה 401(k) במכתב למנכ"לית פידליטי, אביגיל ג'ונסון.

מתאריך 4 במאי, המכתב מצביע על כך שלתוכנית הביטקוין האחרונה של פידליטי יש ניגוד אינטרסים פוטנציאלי, וציין כי פידליטי הייתה מעורבת עמוקות בקריפטו מאז שהחלה להתנסות בפעולות הכרייה של BTC ו- ETH ושילוב חשבונות Coinbase בשנת 2017.

ב-26 באפריל הודיעה פידליטי על כוונתה לאפשר לחוסכים לפנסיה להקצות עד 20% מתיק ההשקעות שלהם ב-BTC, בנימוק של ביקוש גבוה ללקוחות.

במכתב הוזכרו גם "סיכונים משמעותיים של הונאה, גניבה והפסד" הקשורים לנכסי קריפטו. הסנאטורים התייחסו להצהרה של משרד העבודה (DOL), שהזהירה בחודש מרץ כי כל השקעה משמעותית בקריפטו בחשבונות פרישה בחסות החברה עשויה למשוך תשומת לב משפטית. הרשות גם הצביעה על סיכונים הקשורים ל"תנודתיות קיצונית וספקולציות גבוהות" של מטבעות קריפטוגרפיים, חששות משמורת ותיעוד ועוד.

"בקיצור, השקעה במטבעות קריפטוגרפיים היא הימור מסוכן וספקולטיבי, ואנו חוששים שנאמנות תיקח סיכונים אלה עם חסכונות הפנסיה של מיליוני אמריקאים", כתבו הסנאטורים במכתב.

קשור: 1M יורו ביטקוין תוכנית הפרישה מגיע 200K: "זה לא מאוחר מדי להשקיע"

כדי להבין טוב יותר את ההחלטה של Fidelity לאמץ BTC עבור 401(k)s, הסנטורים ביקשו מהמשרד לספק תשובות על איך הם מתכננים לטפל בסיכונים שנקבעו על ידי DOL עד מאי 18, 2022. הם גם ביקשו לספק מידע נוסף על עמלות ההשקעה בביטקוין ועל כמות הכסף שנוצרה מפעילות כריית הקריפטו של פידליטי.

אוהבים את התכנים ובא לכם לפרגן? הינה כתובת ארנק הביטקוין וכתובת ארנק האיטריום לתרומות כל תרומה תתקבל בברכה .

ארנק איטריום
0x88ff296c91dfbe40f9a6cc07ee9fa75cdb1f56e4
ארנק ביטקוין
1E7Sw3pt3BoPdsew7cF5YvVhBsmmRM41sP

אין לראות בניתוחים ובסקירות באתר משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

כל הפועל בהסתמך על  תוכן האתר אחראי באופן בלעדי לכל נזק ו/או הפסד שייגרם לו עקב פעולותיו

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד | הצהרת נגישות

עקבו אחריינו גם

כל הזכויות שמורות לאתר bitcoin-life.co.il אין להעתיק לשכפל או לעשות כל שימוש ללא הודעה בכתב מבעל האתר