נפח חיפוש אחר ממצאי 'חציית ביטקוין' בגובה כל הזמנים

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

ההתעניינות באירוע ה"החצאה "הקרוב בביטקוין ( BTC ) עלה לרמות גבוהות יותר ממה שאי פעם ראו בעבר.

נתונים מ- Google Trends החל מה -14 באפריל מצביעים על כי שיא העניין של השנה באירוע גבוה ב -16% בהשוואה לשנת 2016, הפעם האחרונה שהמחצית התרחשה ברשת.

Worldwide Google search data for “Bitcoin halving” since April 2015

נתוני חיפוש גוגל ברחבי העולם אחר "חציית ביטקוין" מאז אפריל 2015. מקור: Google Trends

פירוק הנתונים בצורה גיאוגרפית – הפעם תוך התמקדות ב -30 הימים האחרונים – חמש המדינות המובילות שמציגות את העניין הן לוקסמבורג, לטביה, אסטוניה, שוויץ וליטא.

מונח חיפוש קשור וצר יותר, "ביטקוין המחצית 2020", חושף התפלגות גאוגרפית שונה מאוד – כאשר ניגריה עומדת בראש התרשים, ואחריה וונצואלה, אוסטריה, פורטוגל וצ'כיה.

למי אכפת ולמה?

חציבה – או ההפחתה התקופתית המקודדת מראש של 50% מהתמורה לכריית כל בלוק על הבלוקצ'יין של cryptocurrency נתון – היא אירוע שצפוי מקרוב על ידי קהילת הקריפטו על השפעתו על שניהם מחיר המטבע ועל כורים.

מחצית 2020 תהיה השלישית מסוגה ותצמצם את שיעור ההנפקה של ביטקוין ל 6.5 BTC לכל 10 דקות של כרייה.

הרבה לפני האירוע, מייסד המשותף של DeFi טורונטו, ויקטור לי, ציין בשנה שעברה כי מחצית הביטקוין במאי 2020 תביא לכאורה את שיעור האינפלציה של ביטקוין ל -1.8% – "בדומה לזה של הזהב ( כלומר, זהב חדש שנכרה במלאי למלאי), "טען .

עד חורף 2019, הנתונים של Google Trends כבר הצביעו על כי החיפושים ברחבי העולם אחר חציית ביטקוין גדלו משמעותית במהלך השנה.

אפילו עם מגיפת ה- COVID-19 המרתקת את תשומת הלב ברחבי העולם, מחצית מצווה על העניין בתעשייה בגלל השפעתה העשויה השורית על המחיר. זה, טוענים חלקם, בגלל שמטבע פחות ביטקוין "חדש" ובכך מקטין את היצע ההיצע.

זה מלווה בעצבים על "כניעת כורים" אפשרית, שכן שחקנים קטנים יותר בעסקים חשים בסחיטה של ​​תגמולים מופחתים – אם כי רבים מדגישים כי הדבר תלוי, ככל הנראה, בביצועיו של המטבע לאחר ההפסקה בשווקי ספוט.