ניתוח מחירים 5/4: BTC, ETH, BNB, SOL, XRP, לונה, ADA, DOGE, AVAX, DOT

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

Investors ברחבי העולם מחכים לתוצאות ישיבת ועדת השוק הפתוח הפדרלית ב-4 במאי. למרות שהשווקים צופים העלאת ריבית של 50 נקודות בסיס והודעת הפד להתחיל לכווץ את המאזן שלו מיוני, קשה לחזות כיצד יגיבו השווקים לטריגר זה.

המשקיע המיליארדר פול טיודור ג'ונס אמר בראיון ל-CNBC כי ארה"ב נכנסת ל"טריטוריה לא נודעת" כאשר המחירים הועלו כאשר מדד התנאים הפיננסיים התהדק. טיודור ג'ונס הזהיר את המשקיעים כי זה "הולך להיות מצב מאוד מאוד שלילי" הן עבור המניות והן עבור האג"ח. הוא הוסיף כי הסביבה הנוכחית היא הגרועה ביותר עבור נכסים פיננסיים.

ביצועי שוק מטבע קריפטוגרפי. מקור: Coin360Due

לאי הוודאות, נראה כי חלק מהמשקיעים מצמצמים את חשיפת הקריפטו שלהם. זה הוביל לתזרים שבועי של 132.7 מיליון דולר מקרנות ביטקוין (BTC) בשבוע שעבר, הגדול ביותר מאז יוני אשתקד, על פי דו"ח של CoinShares.

האם ביטקוין ואלטים יכולים להיכנס לתקופת כניעה או שהמשקיעים יקנו לאחר סיום אירוע הפד? בואו נחקור את התרשימים של עשרת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים כדי לזהות את הרמות הקריטיות שיש להיזהר מהן הן בצד החיובי והן בצד השלילי.

BTC/USDTהשורים

הגנו בהצלחה על קו התמיכה של הערוץ העולה בארבעת הימים האחרונים, וזה סימן חיובי. אם הקונים דוחפים את המחיר מעל הממוצע הנעה המעריכי של 20 יום (39,553 דולר), זה יצביע על כך שהדובים עלולים לאבד את אחיזתם.

<סגנוןfigcaption="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >BTC/USDT. מקור: TradingViewהצמד

BTC / USDT יכול אז להתלכד לממוצע נע פשוט של 50 יום ($41,922). רמה זו עשויה לשמש שוב כהתנגדות, אך אם השוורים יתגברו על מחסום זה, השניים יוכלו להתלכד לעבר ה-SMA בן 200 הימים (46,924 דולר).

בניגוד להנחה זו, אם המחיר יורד מ- EMA של 20 יום או SMA של 50 יום, זה יציע שדובים ימשיכו למכור בעצרות. לאחר מכן, השניים יוכלו לבחון שוב את קו התמיכה של הערוץ.

הפסקה וסגירה מתחת לערוץ יכולה לפתוח את הדלתות לירידה נוספת ל-34,300 דולר ומאוחר יותר ל-32,917 דולר.

ETH/USDTEther

(ETH) ניסה להתעלות מעל ה-EMA ל-20 יום (2,920 דולר) ב-2 במאי, אך נכשל. חיובית מינורית היא שהשוורים לא ויתרו על הרבה שטח והם שוב מנסים לנקות את משוכת התקורה.

<סגנון ספיגה="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >ETH/USDT. מקור: TradingViewIf

הקונים דוחפים את המחיר מעל EMA 20 יום, זוג ETH / USDT יכול להתלכד SMA 50 יום ($3,069). השוורים יצטרכו לדחוף ולקיים את המחיר מעל רמה זו כדי לאותת על שינוי במגמה לטווח הקצר. לאחר מכן יוכלו השניים לעלות ל-SMA בן 200 הימים (3,441 דולר). הפסקה וסגירה מעל רמה זו יכולה להצביע על תחילתה של מגמה חדשה.

מצד שני, אם המחיר יורד מן EMA 20 יום, זה יציע כי דובים אינם מוכנים להרפות מהיתרון שלהם. זה יכול לשפר את הסיכויים של הפסקה מתחת לקו העלייה. אם זה יקרה, הזוג עלול לצנוח ל-2,450 דולר.

BNB/USDTBinance

Coin (BNB) נסחר מתחת לתמיכה של 391 דולר בארבעת הימים האחרונים, אך הדובים לא הצליחו לבנות על יתרון זה ולהוריד את המחיר ל-350 דולר. זה מצביע על מחסור במוכרים ברמות נמוכות יותר.

<figcaption="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >BNB/USDT. מקור: TradingViewהשורים

מנסים לדחוף את המחיר מעל ההתנגדות של 391 $. אם הם יעשו זאת, הזוג BNB / USDT יכול לעלות ל- SMA של 50 יום (412 דולר). שבירה וסגירה מעל התנגדות זו יכולה לאותת על יתרון לקונים. לאחר מכן יוכלו השניים להתלכד ל-SMA בן 200 הימים (468 דולר).

השקפה חיובית זו עלולה לפסול בטווח הקצר אם המחיר יורד מההתנגדות התקורה וצולל מתחת ל-375 דולר. זה יצביע על מכירה מחודשת ועשוי להוריד את הזוג ל-350 דולר.

SOL /

USDTSolana (SOL) מוצא תמיכה קנייה ליד $82 אבל השוורים לא הצליחו לדחוף את המחיר מעל EMA 20 יום ($96). זה מצביע על כך שהביקוש מתייבש ברמות גבוהות יותר.

SOL/USDT תרשים יומי. מקור: TradingViewאם

המחיר לא מצליח לעלות מעל EMA 20 יום, הדובים ינסו להטביע את זוג SOL / USDT מתחת לתמיכה החזקה ב 75 $. זוהי רמה חשובה לפקוח עין על כי אם התמיכה סדקים, הזוג יכול לחדש את מגמת הירידה. התמיכה הבאה בצד השלילי היא 66 דולר.

בניגוד להנחה זו, אם שוורים לדחוף את המחיר מעל EMA 20 יום, זה יציע כי לחץ המכירה עשוי להיות מופחת. לאחר מכן, הזוג יכול לעלות ל-111 דולר ומאוחר יותר להאריך את שהותו בתוך הטווח הגדול שבין 75 ל-143 דולר.

XRP/

USDTRipple (XRP) תקוע בטווח גדול בין $0.55 ל-$0.91 בימים האחרונים. המחיר התאושש מ-0.56 דולר ב-30 באפריל והשוורים מנסים להתגבר על המשוכה ב-0.62 דולר.

<סגנון התאמה="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >XRP/USDT. מקור: TradingViewאם

המחיר מחזיק מעל $0.62, ההתאוששות יכולה להגיע EMA 20 יום ($0.67). רמה זו עשויה לפעול שוב כהתנגדות נוקשה. אם המחיר יורד מה-EMA ל-20 יום, הדובים ינסו להטביע את זוג ה-XRP/USDT לתמיכה הקריטית ב-0.55 דולר. הפסקה וסגירה מתחת לתמיכה זו יכול למשוך את הזוג לרמה הפסיכולוגית ב 0.50 $.

בניגוד להנחה זו, אם שוורים לנהוג את המחיר מעל EMA 20 יום, הזוג יכול להתלכד SMA 50 יום ($0.75). מהלך כזה יציע כי הזוג עשוי לבלות קצת יותר זמן בתוך הטווח הגדול.

אסימון לונה /USDTTerra של לונה התאושש היום ל-EMA בן 20 הימים (87 דולר), אבל הפתיל הארוך בפמוט של היום מרמז שדובים ממשיכים למכור בעצרות.

<figcaption="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >LUNA/USDT. מקור: TradingViewהמוכרים

ינסו כעת למשוך את המחיר לאזור התמיכה החזק בין $75 ו-SMA של 200 יום ($71). אם אזור זה יפנה את מקומו, הזוג LUNA / USDT ישלים תבנית ראש וכתפיים דובית, מה שמאותת על שינוי מגמה פוטנציאלי. לאחר מכן יוכלו השניים להתחיל את מסעם כלפי מטה לעבר 50 דולר.

לחלופין, אם השוורים דוחפים ומקיימים את המחיר מעל קו הירידה, זה יציע כי שלב התיקון לטווח קצר עשוי להסתיים. הזוג יכול לעלות להתנגדות הפסיכולוגית ב-100 דולר. הפסקה וסגירה מעל רמה זו יכול לנקות את הנתיב לבדיקה חוזרת אפשרית של שיא כל הזמנים ב 119 $.

ADA/USDT

למרות שקרדאנו (ADA) נסחר קרוב לרמה הקריטית במחיר של 0.74 דולר בימים האחרונים, הדובים לא הצליחו לשבור את התמיכה. הדבר מצביע על כך שהשוורים הגנו על התמיכה באגרסיביות.

<סגנון ספיגה="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >ADA/USDT. מקור: TradingViewהצמד

ADA / USDT יכול כעת להתאושש ל- EMA של 20 יום ($0.86) שבו הדובים עשויים שוב להגביר התנגדות חזקה. אם המחיר יורד מן EMA 20 יום, המוכרים ינסו שוב למשוך את הזוג מתחת $0.74. אם הם יצליחו לעשות זאת, הזוג יוכל להתחיל את החלק הבא של המהלך כלפי מטה ל-0.68 דולר.

לעומת זאת, אם שוורים להניע את המחיר מעל EMA 20 יום, הזוג יכול לנסות ראלי להתנגדות תקורה ב 1 $. הפסקה וקרובה מעל רמה זו יכולה לרמה זו לרמה שהשוורים חזרו למשחק.

קשור: אתריום עיניים מיני פריצה מעל $3K כמו Coinbase ETH outflows פגע שיא חדשDOGE

/ USDTDogecoin

(DOGE) כבר נסחר מתחת לממוצעים נעים בימים האחרונים, אבל הדובים לא הצליחו לאתגר את התמיכה ב $0.12. זה מצביע על מחסור במוכרים ברמות נמוכות יותר.

DOGE/USDT תרשים יומי. מקור: TradingViewהשורים

ינסו כעת לדחוף את המחיר מעל EMA 20 יום ($0.13). אם הם יצליחו לעשות זאת, הזוג DOGE /USDT יכול לעלות ל 0.15 $ ולאחר מכן לנסות ראלי להתנגדות תקורה נוקשה ב 0.17 $. זוהי רמה חשובה עבור הדובים להגן כי הפסקה וסגירה מעל זה יכול לסמן את תחילתו של מגמה חדשה.

לעומת זאת, אם המחיר יירד מה-EMA ל-20 יום, הדובים יתלהבו מהסיכויים שלהם וינסו להטביע את הזוג מתחת ל-0.12 דולר. אם זה יקרה, הזוג יכול להחליק לתמיכה הפסיכולוגית ב 0.10 $.

AVAX/

USDTAvalanche (AVAX) נסחרת בטווח גדול שבין 51 ל-99 דולר. השוורים רכשו את הטבילה ל-55 דולר ב-30 באפריל, אך הם לא הצליחו לדחוף את המחיר מעל לרמת הפירוט ב-65 דולר.

<סגנוןfigcaption="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >AVAX/USDT. מקור: TradingViewאם

המחיר יורד מ-65 דולר, זה יצביע על כך שהסנטימנט נשאר שלילי והדובים מוכרים בעצרות. לאחר מכן הדובים יעשו ניסיון אחד נוסף למשוך את זוג AVAX / USDT מתחת לתמיכה החזקה במחיר של 51 דולר. אם הם יצליחו, השניים יוכלו להתחיל את החלק הבא של הירידה, מה שעלול להביא לירידה ל-32 דולר.

השקפה שלילית זו עלולה לפסול בטווח הקצר אם שוורים נוהגים ומקיימים את המחיר מעל EMA של 20 יום (68 דולר). לאחר מכן יוכלו השניים לעלות ל-SMA בן 50 הימים (80 דולר).

DOT/USDTPolkadot

(DOT) מאוגד לטווח במגמת ירידה. השוורים מגנים על התמיכה ב-14 דולר בזמן שהדובים מוכרים עצרות ב-16 דולר. המסחר ההדוק הזה לא צפוי להימשך זמן רב.

<סגנון ספיגה="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >DOT/USDT. מקור: TradingViewIf

הקונים לדחוף את המחיר מעל $16, זוג DOT / USDT ינסה להתעלות מעל EMA 20 יום ($16.86). אם זה יקרה, זה יצביע על כך שהדובים עלולים לאבד את אחיזתם. לאחר מכן, השניים יוכלו לעלות להתנגדות התקורה ב-19 דולר, שם הדובים עשויים לנסות שוב לעכב את ההתאוששות.

לחלופין, אם המחיר יורד מההתנגדות התקורה, הזוג עשוי לבלות קצת יותר זמן בתוך הטווח. הדובים יצטרכו לשקוע ולקיים את המחיר מתחת לתמיכה ב -14 דולר כדי להצביע על חידוש הירידה.

הדעות והדעות המובעות כאן הן אך ורק אלה של המחבר ואינן משקפות בהכרח את דעותיו של Cointelegraph. כל מהלך השקעה ומסחר כרוך בסיכון. אתה צריך לערוך מחקר משלך בעת קבלת החלטה.

נתוני השוק מסופקים על ידי בורסת HitBTC.

אוהבים את התכנים ובא לכם לפרגן? הינה כתובת ארנק הביטקוין וכתובת ארנק האיטריום לתרומות כל תרומה תתקבל בברכה .

ארנק איטריום
0x88ff296c91dfbe40f9a6cc07ee9fa75cdb1f56e4
ארנק ביטקוין
1E7Sw3pt3BoPdsew7cF5YvVhBsmmRM41sP

אין לראות בניתוחים ובסקירות באתר משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

כל הפועל בהסתמך על  תוכן האתר אחראי באופן בלעדי לכל נזק ו/או הפסד שייגרם לו עקב פעולותיו

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד | הצהרת נגישות

עקבו אחריינו גם

כל הזכויות שמורות לאתר bitcoin-life.co.il אין להעתיק לשכפל או לעשות כל שימוש ללא הודעה בכתב מבעל האתר