ניתוח מחירים 4/29: BTC, ETH, BNB, סול, לונה, XRP, ADA, DOGE, AVAX, DOT

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

מדד הדולר האמריקאי (DXY) ירד משיא של 20 שנה ב-29 באפריל, אך זה לא שינה את פעולת המחיר הדובי שנראתה בביטקוין (BTC) ובשוקי המניות בארה"ב. המניות עדיין נמצאות תחת לחץ והשבוע רשמה מניית אמזון את הירידה התוך יומית הגדולה ביותר שלה מאז 2014, לאחר שחוסר הוודאות לגבי צעדי ההידוק של הבנק הפדרלי בארה"ב החזירו את סנטימנט המשקיעים למים סוערים.

אם ביטקוין ירחיב את התיקון שלו, פלטפורמת האנליזה המקוונת Whalemap מאמינה שהאזור של 25,000 עד 27,000 דולר עשוי להיות המקום הטוב ביותר "ללכת עד הסוף" על ביטקוין.

נראה כי משקיעים לטווח ארוך אינם נבהלים מהחולשה הנוכחית בביטקוין ונתונים בשרשרת של CryptoQuant מראים כי עתודות ה- BTC המשולבות של 21 בורסות קריפטו צנחו לרמות שלא נראו מאז ספטמבר 2018.

Daily cryptocurrency market performance. מקור: Coin360מנטליות

HODL אינה מוגבלת למשקיעי ביטקוין בלבד. דו"ח סקר אסימונים לא פטרייתי של CoinGecko הראה כי יותר מ -50% מהנשאלים אמרו שיש להם מנטליות HODL מכיוון שהם מאמינים ש- NFTs יכול להיות פריטים חשובים במשחקים. הדו"ח הוסיף כי Metaverse יכול להפוך לשוק של 800 מיליארד דולר בשנתיים הקרובות.

האם ביטקוין ואלטים יכולים לרדת עוד יותר או היפוך על הקלפים? בואו נלמד את התרשימים של עשרת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים כדי לגלות.

BTC/USDTBitcoin

נסוג לממוצע הנעה מעריכי של 20 יום (40,363 דולר) ב-28 באפריל, אך הפתיל הארוך בפמוט של היום מצביע על כך שדובים מוכרים בעצרות לרמה זו.

<סגנון ספיגה="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >BTC/USDT. מקור: TradingViewהורדת

EMA של 20 יום ומדד החוזק היחסי (RSI) מתחת ל-41 מצביעים על כך שהדרך של ההתנגדות הנמוכה ביותר היא לחיסרון. אם הדובים שוקעים ושומרים על המחיר מתחת לקו התמיכה של הערוץ, הזוג BTC / USDT יכול להרחיב את ירידתו ל -34,300 דולר ומאוחר יותר ל -32,917 דולר.

כדי לפסול השקפה שלילית זו, הקונים יצטרכו לדחוף ולקיים את המחיר מעל הממוצע הנע הפשוט של 50 יום (41,981 דולר). אם יצליחו, יוכלו השניים להתחיל את מסעם צפונה אל ה-SMA בן 200 הימים (47,433 דולר) שבו הדובים עשויים שוב להציב אתגר קשה.

ETH / USDTEther

(ETH) נסוג ל- EMA של 20 יום (2,991 דולר) ביומיים האחרונים, אך השוורים לא הצליחו לדחוף את המחיר מעליו. זה מצביע על כך שהסנטימנט נשאר שלילי וסוחרים מוכרים בעצרות.

ETH/USDT תרשים יומי. מקור: TradingViewהדובים

ינסו כעת להטביע את המחיר לקו העלייה. זוהי רמה חשובה עבור השוורים להגן כי הפסקה וקרוב מתחתיו יכול לפסול את דפוס המשולש העולה המתפתח. הזוג ETH / USDT יכול אז לרדת ל 2,450 $.

השקפה שלילית זו עלולה לפסול בטווח הקצר אם המחיר יופיע ויישבר מעל SMA של 50 יום ($3,045). זה יכול למשוך קונים שעשויים לדחוף את הזוג ל- SMA של 200 יום (3,464 דולר). הפסקה וסגירה מעל רמה זו יכולה לסמן את תחילתו של מהלך חדש.

מטבע BNB/USDTBinance

(BNB) ירד מתחת ל-391 דולר ב-26 באפריל, אך הדובים לא יכלו לעמוד ברמות הנמוכות יותר. המחיר עלה בחזרה מעל לרמת הפירוט ב-27 באפריל. זה מצביע על ביקוש ברמות נמוכות יותר.

<סגנוןfigcaption="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >BNB/USDT. מקור: TradingViewהשורים

דחפו את המחיר ל-SMA ל-50 יום (410 דולר) ב-28 באפריל, אך לא הצליחו לעבור את המשוכה הזו. זה מצביע על כך שדובים מוכרים בעצרות. הדובים ינסו כעת למשוך את המחיר מתחת לאזור התמיכה של 391 עד 380 דולר.

אם הם יצליחו לעשות זאת, הזוג BNB / USDT יכול לרדת לתמיכה החזקה ב 350 $. הקונים צפויים להרכיב הגנה חזקה ברמה זו. המגמה לטווח הקצר יכולה להפוך לחיובית אם השוורים ידחפו ויחזיקו את המחיר מעל ה-SMA ל-50 יום.

SOL/

USDTSolana (SOL) קפץ מקו התמיכה של הערוץ העולה ב -27 באפריל, אך השוורים לא יכלו לשמור על המומנטום החיובי ולנקות את משוכת התקורה ב- EMA של 20 יום (101 דולר).

<סגנוןfigcaption="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >SOL/USDT. מקור: TradingViewהדובים

חשים כעת הזדמנות וינסו להטביע את המחיר מתחת לקו התמיכה של הערוץ. אם הם יצליחו לעשות זאת, המכירה עלולה להאיץ והצמד SOL / USDT יכול להחליק לתמיכה החזקה ב -75 דולר. זוהי רמה חשובה עבור השוורים להגן כי הפסקה וקרוב מתחתיו יכול לאותת על חידוש מגמת הירידה.

השקפה שלילית זו עלולה לפסול בטווח הקצר אם המחיר מופיע ונשבר מעל EMA של 20 יום. לאחר מכן, הזוג יכול לעלות ל-110 דולר ומאוחר יותר לנסות ראלי ל-122 דולר.

LUNA/ USDTכישלון

השוורים לדחוף את אסימון לונה של טרה מעל ההתנגדות הפסיכולוגית ב -100 דולר יכול היה לפתות סוחרים לטווח קצר להזמין רווחים. זה הוריד את המחיר מתחת לתמיכה הקטנה ב-86 דולר היום.

<figcaption="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >LUNA/USDT. מקור: TradingViewThe

RSI טבל לתוך האזור השלילי, מה שמצביע על כך שהמומנטום השורי נחלש. אם הדובים ישמרו על המחיר מתחת ל-86 דולר, הזוג LUNA/USDT עשוי לרדת לתמיכה החזקה ב-75 דולר. השוורים צפויים להגן על האזור בין 75 דולר ל-EMA בן 200 הימים (69 דולר) באגרסיביות.

מצד שני, הקונים יצטרכו להתגבר על המחסום הנוקשה ב 100 $ כדי להגדיר בדיקה חוזרת פוטנציאלית של שיא כל הזמנים ב 119 $. שבירה וסגירה מעל רמה זו יכולה לאותת על חידוש מגמת העלייה.

XRP/

USDTRipple (XRP) התאושש מהתמיכה ב-0.62 דולר ב-26 באפריל, אך הריבאונד החלש הצביע על היעדר קנייה אגרסיבית. המכירה התחדשה היום והדובים משכו את המחיר מתחת לתמיכה הקריטית.

<סגנון ספיגה="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >XRP/USDT. מקור: TradingViewThe

20 יום EMA ($0.71) משופע למטה ואת RSI הוא באזור מכירת יתר, מה שמרמז כי הנתיב של ההתנגדות לפחות הוא החיסרון. אם המחיר יעמוד מתחת ל-0.62 דולר, הצמד XRP/USDT עלול לצנוח ל-0.55 דולר ומאוחר יותר לאתגר את התמיכה הפסיכולוגית ב-0.50 דולר.

בניגוד להנחה זו, אם המחיר יחזור מהרמה הנוכחית, הקונים יעשו ניסיון אחד נוסף לדחוף את הזוג מעל ה- EMA של 20 יום. אם הם יצליחו, זה יציע כי הזוג עשוי להתאחד בין $0.62 ו $0.91 במשך זמן מה.

ADA /USDT

Cardano (ADA) ניסה להתחיל ראלי הקלה מ 0.81 $ ב -27 באפריל אבל לא הצליח להגיע EMA 20 יום ($0.91). המכירה התחדשה היום והדובים ינסו כעת למשוך את המחיר לתמיכה חזקה של 0.74 דולר.

<figcaption="יישור טקסט: center;"תרשים יומי >ADA/USDT. מקור: TradingViewThe

20 יום EMA משופע למטה ואת RSI הוא ליד הטריטוריה מכירת יתר, מה שמרמז כי דובים יש את היתרון. אם הדובים יטביעו את המחיר מתחת ל-0.74 דולר, המכירה עלולה להתעצם והצמד ADA/USDT עלול לצנוח ל-0.68 דולר.

בניגוד להנחה זו, אם המחיר יחזור ל-0.74 דולר, השוורים ינסו לדחוף את הצמד מעל ה-EMA ל-20 יום. אם הם יצליחו, הזוג יכול להתלכד לרמה הפסיכולוגית בדולר אחד אשר עשוי לשמש כהתנגדות נוקשה.

קשור: 3 סיבות מדוע מחיר Dogecoin יכול עכשיו להרוויח 50% על ידי SeptemberDOGE

/ USDTDogecoin

(DOGE) הצליח להישאר מעל SMA 50 יום ($0.13) במשך שלושת הימים האחרונים אבל השוורים לא הצליחו לשמור על המחיר מעל EMA 20 יום ($0.14). זה מצביע על כך שהדובים מוכרים ברמות גבוהות יותר.

<סגנון ספיגה="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >DOGE/USDT. מקור: TradingViewהכישלון

להקפיץ עשוי למשוך מכירה נוספת אשר יכול למשוך את המחיר מתחת SMA 50 יום. אם זה יקרה, זוג DOGE / USDT יכול לרדת ל 0.12 $ ומאוחר יותר לתמיכה הפסיכולוגית ב 0.10 $.

בניגוד להנחה זו, אם המחיר עולה ומתקיים מעל EMA 20 יום, הקונים ינסו לדחוף את הזוג להתנגדות תקורה ב 0.17 $. השוורים יצטרכו לעבור את המשוכה הזו כדי לאותת על שינוי אפשרי במגמה.

AVAX/

USDTAvalanche (AVAX) ירדה לתמיכה חזקה ברמה של 65 דולר. השוורים הגנו על תמיכה זו בשתי הזדמנויות קודמות ולכן הם ינסו שוב לעצור את הירידה ברמה זו.

<סגנוןfigcaption="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >AVAX/USDT. מקור: TradingViewכיצד

, לדובים צפויות להיות תוכניות אחרות. ה-EMA המופחת ל-20 יום (74 דולר) וה-RSI שליד השטח שנמכר יתר על המידה מעדיפים את הדובים. אם המחיר יורד מתחת ל-65 דולר, הצמד AVAX/USDT עלול לרדת לתמיכה הקריטית ב-51 דולר.

לחלופין, אם המחיר יתאושש מ-65 דולר, סביר להניח שהזוג יפגע בקיר ב-EMA ל-20 יום. אם המחיר יורד מההתנגדות הזו, הסיכויים להפסקה מתחת ל-65 דולר עולים.

השוורים יצטרכו לדחוף ולקיים את המחיר מעל EMA 20 יום כדי להצביע על כך הדובים עשויים לאבד שליטה. לאחר מכן, השניים יוכלו לעלות ל-SMA בן 200 הימים (85 דולר).

DOT/USDT

השוורים מגנים על התמיכה של הטווח הגדול בין $16 ל-$23 אך לא הצליחו להשיג ריבאונד חזק ממנו. זה מצביע על כך שהביקוש מתייבש עבור Polkadot (DOT) ברמות גבוהות יותר.

<סגנוןfigcaption="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >DOT/USDT. מקור: TradingViewהורדת

EMA של 20 יום ($18) וה- RSI בטריטוריה השלילית מצביעים על יתרון למוכרים. הדובים ינסו כעת למשוך את המחיר מתחת לתמיכה של 16 דולר ואם הם יצליחו לעשות זאת, זוג DOT / USDT עשוי לרדת ל -14 דולר.

הקונים יצטרכו לדחוף ולקיים את המחיר מעל SMA 50 יום ($19) כדי לאותת כי השלב המתקנת עשוי להסתיים. לאחר מכן יוכלו השניים להתחיל את מסעם לעבר ההתנגדות התקורה ב-23 דולר.

הדעות והדעות המובעות כאן הן אך ורק אלה של המחבר ואינן משקפות בהכרח את דעותיו של Cointelegraph. כל מהלך השקעה ומסחר כרוך בסיכון. אתה צריך לערוך מחקר משלך בעת קבלת החלטה.

נתוני השוק מסופקים על ידי בורסת HitBTC.

אוהבים את התכנים ובא לכם לפרגן? הינה כתובת ארנק הביטקוין וכתובת ארנק האיטריום לתרומות כל תרומה תתקבל בברכה .

ארנק איטריום
0x88ff296c91dfbe40f9a6cc07ee9fa75cdb1f56e4
ארנק ביטקוין
1E7Sw3pt3BoPdsew7cF5YvVhBsmmRM41sP

אין לראות בניתוחים ובסקירות באתר משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

כל הפועל בהסתמך על  תוכן האתר אחראי באופן בלעדי לכל נזק ו/או הפסד שייגרם לו עקב פעולותיו

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד | הצהרת נגישות

עקבו אחריינו גם

כל הזכויות שמורות לאתר bitcoin-life.co.il אין להעתיק לשכפל או לעשות כל שימוש ללא הודעה בכתב מבעל האתר