ניתוח מחירים 4/27: BTC, ETH, BNB, XRP, סול, לונה, ADA, AVAX, DOGE, DOT

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

מדד הדולר האמריקאי (DXY) עלה מעל השיאים שנוצרו במרץ 2020 ועשוי לאתגר בהמשך את השיאים הרב-שנתיים שנקבעו בינואר 2017. פעולת המחיר של ביטקוין (BTC) קשורה בדרך כלל הפוך ל- DXY. לכן, אם הדולר לא יהפוך את העליות החדות שלו, התאוששות חזקה בביטקוין עשויה להיות קשה.

למרות שביטקוין לא אישר תחתית, נראה כי המשקיעים המוסדיים החלו את רכישותיהם ברמות נמוכות יותר. קרן הביטקוין הנסחרת בבורסת ביטקוין בקנדה הוסיפה 1,132 BTC לאחזקותיה, על פי פלטפורמת ניתוח הנתונים קוינגלס. משאב ניתוח התנהגות תברואה גם הציע כי העניין של הקהל לקנות את הטבילה הגיע לשיא של שישה שבועות.

ביצועי שוק מטבע קריפטוגרפי. מקור: Coin360

מגזר הקריפטו נמצא תחת לחץ בשנת 2022 אך זה לא הפחית את פעילות ההון סיכון (VC) במגזרי הבלוקצ'יין השונים. הרבעון הראשון של 2022 היה עד להשקעות הון סיכון של יותר מ-14.6 מיליארד דולר בתעשיית הבלוקצ'יין, שהן 48% מסך ההשקעות שביצעו קרנות הון סיכון ב-2021. זה מראה את פוטנציאל הצמיחה ארוך הטווח של התעשייה.

האם ביטקוין ואלטים יכולים להתחיל התאוששות מרמות התמיכה שלהם? בואו נלמד את התרשימים של עשרת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים כדי לגלות.

BTC/USDTBitcoin

ההתאוששות של התאוששות ב-26 באפריל נתקעה בממוצע הנעה מעריכי של 20 יום (40,618 דולר), מה שמצביע על כך שהסנטימנט נשאר שלילי והסוחרים מוכרים בעצרות. חיובי מינורי הוא שהמחיר התאושש מקו התמיכה של הערוץ העולה היום, מה שמצביע על כך שהשוורים מנסים להגן על רמה זו.

BTC/USDT. מקור: TradingViewאם

הקפיצה תימשך, השוורים ישאפו שוב לדחוף את המחיר מעל ה- EMA של 20 יום ואת הממוצע הנע הפשוט של 50 יום (S42,038). אם הם יצליחו, זה יציע כי זוג BTC / USDT יכול להאריך את שהותו בתוך הערוץ במשך כמה ימים נוספים.

לעומת זאת, אם המחיר יורד מהרמה הנוכחית או EMA של 20 יום ונשבר מתחת לערוץ, זה יציע כי הדובים נמצאים בשליטה. לאחר מכן יכלו השניים להחליק ל-34,300 דולר ומאוחר יותר ל-32,917 דולר.

ETH/USDTEther

(ETH) שוב דחה את ה-EMA ל-20 יום (3,014 דולר) ב-26 באפריל, מה שמצביע על כך שדובים ממשיכים למכור בעצרות לרמה זו. הדובים ינסו כעת למשוך את המחיר לקו העלייה.

<סגנון התאמה="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >ETH/USDT. מקור: TradingViewIf

דובים להטביע את המחיר מתחת לקו כלפי מעלה, זוג ETH / USDT יכול להחליק לכיוון $2,450. השוורים ינסו לעכב את הירידה ברמה זו, אך אם ייכשלו, המכירה עלולה להאיץ והזוג עשוי לרדת ל-2,159 דולר.

לחלופין, אם המחיר עולה מהרמה הנוכחית, הקונים יעשו ניסיון אחד נוסף להניע את הזוג מעל EMA 20 יום. אם הם יצליחו לעשות זאת, הזוג יכול לעלות ל -3,200 דולר ומאוחר יותר לנסות לעבור ל- SMA של 200 יום (3,470 דולר).

BNB/USDTBinance

Coin (BNB) נסגר מתחת לתמיכה המיידית במחיר של 391 דולר ב-26 באפריל, מה שמצביע על חולשה בטווח הקרוב. השוורים כרגע מנסים לדחוף את המחיר בחזרה מעל רמת ההתמוטטות.

<figcaption="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >BNB/USDT. מקור: TradingViewאם

הם מצליחים, המחיר יכול לעלות ל- EMA של 20 יום (408 $). זוהי התנגדות חשובה לפקוח עין על כי אם שוורים לנקות את המשוכה הזאת, זוג BNB / USDT יכול לעלות ל 431 $ ולאחר מכן לנסות עצרת ל 460 $.

בניגוד להנחה זו, אם הדובים יהפכו את רמת ה-391 דולר להתנגדות, הצמד BNB/USDT יוכלו להמשיך במגמת הירידה ולרדת לכיוון התמיכה החזקה ב-350 דולר. ה- EMA של 20 יום וה- RSI באזור השלילי מצביעים על כך שהנתיב של ההתנגדות הנמוכה ביותר הוא החיסרון.

הזנב הארוך של

XRP/USDTRipple

(XRP) בפמוט של 25 באפריל מראה קנייה חזקה ברמות נמוכות יותר. עם זאת, השוורים לא יכלו לקיים את המחיר מעל $0.70 ב -26 באפריל, וכתוצאה מכך מכירה נוספת.

<סגנוןfigcaption="יישור טקסט: center;"תרשים יומי >XRP/USDT. מקור: TradingViewהורדת

של 20 יום EMA ($0.72) וה- RSI ליד אזור מכירת היתר מצביעים על כך שידם של הדובים על העליונה. אם המחיר יירד מתחת לתמיכה המיידית ב-0.62 דולר, הצמד XRP/USDT עלול לצנוח לתמיכה החזקה ב-0.55 דולר.

בניגוד להנחה זו, אם המחיר יחזור מהרמה הנוכחית, השוורים יעשו ניסיון נוסף לדחוף ולקיים את הצמד מעל רמת ההתמוטטות ב-0.69 דולר. אם הם יצליחו, השניים יוכלו לעלות ל-SMA ל-50 יום (0.77 דולר).

SOL/

USDTהשורים מגנים על קו התמיכה של הערוץ העולה ביומיים האחרונים, אך הם לא הצליחו לדחוף את סולנה (SOL) מעל ה- EMA בן 20 הימים (103 דולר). זה מצביע על כך שהביקוש מתייבש ברמות גבוהות יותר.

SOL/USDT. מקור: TradingViewהירידה

של 20 יום ב-EMA וה-RSI מתחת ל-44 מצביעים על יתרון למוכרים. אם המחיר יורד מהרמה הנוכחית או EMA של 20 יום, זה יגדיל את האפשרות של ירידה מתחת לאפיק העולה. אם זה יקרה, הזוג SOL / USDT יכול לצלול לתמיכה החזקה ב 75 $.

לחלופין, אם המחיר עולה מהרמה הנוכחית ונשבר מעל EMA של 20 יום, זה יציע הצטברות בקו התמיכה. לאחר מכן, הזוג יכול להתלכד ל-110 דולר. הפסקה וסגירה מעל רמה זו תציע כי הזוג עשוי להאריך את שהותו בתוך הערוץ עוד כמה ימים.

אסימון לונה / USDTTerra של LUNA כבר מתנדנד מעל ומתחת ל- EMA של 20 יום (91 $) בימים האחרונים. הקונים דחפו את המחיר מעל SMA 50 יום ($94) ב -25 באפריל אבל לא יכלו לקיים את הרמות הגבוהות יותר.

<סגנון ספיגה="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >LUNA/USDT. מקור: TradingView

הדובים משכו את המחיר בחזרה מתחת ל- EMA של 20 יום ב -26 באפריל. אם המחיר מחליק ומתקיים מתחת ל-86 דולר, הזוג LUNA/USDT יכול להמשיך להחליק לכיוון התמיכה החזקה ב-75 דולר. הקונים עשויים להגן על רמה זו באגרסיביות.

אם המחיר עולה מהרמה הנוכחית ועולה מעל SMA 50 יום, השוורים ינסו שוב להניע את הזוג מעל ההתנגדות הפסיכולוגית ב 100 $. אם הם יצליחו, השניים עשויים לעלות לשיא של כל הזמנים ב-119 דולר.

ה- EMA השטוח של 20 יום וה- RSI ממש מתחת לנקודת האמצע אינם מעניקים יתרון ברור לא לשוורים ולא לדובים.

ADA/ USDT

לאחר שלא הצליח שוב ושוב לשבור מעל הרמה הפסיכולוגית ב $1, קרדאנו (ADA) ירד בהדרגה לכיוון התמיכה החזקה ב 0.74 $.

<figcaption="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >ADA/USDT. מקור: TradingViewהורדות

של 20 יום EMA ($0.93) וה- RSI ליד הטריטוריה שנמכרה יתר על המידה מצביעות על יתרון לדובים. המוכרים ינסו כעת להטביע את צמד ADA / USDT מתחת לתמיכה החזקה ב- $0.74. אם הם יצליחו, השניים יוכלו להמשיך במגמת הירידה.

בניגוד להנחה זו, אם המחיר עולה מהרמה הנוכחית או תמיכה של 0.74 דולר, השוורים ינסו לדחוף את הזוג מעל ה- EMA של 20 יום. אם הם יעשו את זה, הזוג יכול לעלות לדולר אחד. הפסקה וסגירה מעל התנגדות זו יכול לפתוח את הדלתות לעצרת אפשרית ל 1.26 $.

קשור: מנכ"ל BitMEX לשעבר מסביר כיצד ביטקוין יגיע למיליון דולר עד 2030AVAX

/ USDTAvalanche

(AVAX) נסחר בין 65 ל -99 דולר בימים האחרונים. המחיר נסחף בהדרגה כלפי מטה לכיוון התמיכה של הטווח שבו הקונים צפויים לעלות הגנה חזקה.

AVAX/USDT תרשים יומי. מקור: TradingViewאם

המחיר קופץ מהרמה הנוכחית, השוורים ינסו לדחוף את צמד AVAX / USDT מעל EMA של 20 יום (76 דולר). אם הם יצליחו, זה יהיה האינדיקציה הראשונה לכך שהדובים עלולים לאבד את אחיזתם. הפסקה וסגירה מעל SMA של 200 יום (85 $) יכול לפתוח את הדלתות לעצרת פוטנציאלית ל 99 $.

לחלופין, אם המחיר יורד מהרמה הנוכחית או ה- EMA ל-20 יום ונשבר מתחת ל-65 דולר, הוא יכול לפנות את הדרך לירידה ל-51 דולר. ה- EMA של 20 הימים הפוחתים וה- RSI באזור השלילי מצביעים על כך שהנתיב של ההתנגדות הנמוכה ביותר הוא החיסרון.

DOGE/

USDTDogecoin (DOGE) נסק להתנגדות התקורה ב-0.17 דולר ב-25 באפריל, אך השוורים לא הצליחו להתגבר על מחסום זה. הכישלון לעשות זאת אולי משך הזמנת רווח על ידי סוחרים לטווח קצר אשר משך את המחיר בחזרה מתחת EMA 20 יום ($0.14) ב -26 באפריל.

<סגנוןfigcaption="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >DOGE/USDT. מקור: TradingViewThe

20 יום EMA הוא שטוח ואת RSI הוא ליד נקודת האמצע, מציע פעולה מאוגדת טווח בטווח הקרוב. אם המחיר יורד מתחת ל-SMA ל-50 יום (0.13 דולר), הזוג DOGE/USDT עשוי לרדת ל-$0.12. השוורים עשויים להגן על רמה זו במרץ אבל אם הם לא מצליחים לעצור את הירידה, התחנה הבאה יכולה להיות ברמה הפסיכולוגית ב 0.10 $.

המהלך הטרנדי הבא יכול להתחיל לאחר שהשוורים דוחפים ומקיימים את הצמד מעל 0.17 דולר או שדובים מטביעים את המחיר מתחת לתמיכה ב-0.10 דולר. עד אז, פעולה נדיפה הקשורה לטווח צפויה להימשך.

DOT/

USDTPolkadot (DOT) תקוע בתוך טווח שבין $23 ל-$16 בימים האחרונים. משמעות הדבר היא שסוחרים קונים את המטבלים לתמיכת הטווח ומוכרים בעצרות לרמת ההתנגדות.

<סגנון התאמה="יישור טקסט: מרכז;"תרשים יומי >DOT/USDT. מקור: TradingViewהמחיר

קפץ את התמיכה והקונים ינסו כעת להניע את זוג DOT / USDT מעל SMA 50 יום ($19.39). אם הם יצליחו, זה יציע כי הזוג עשוי להאריך את שהותו בתוך הטווח במשך כמה ימים נוספים.

לעומת זאת, אם המחיר מחליק ומקיים מתחת ל -16 $, זה יצביע על כך שההיצע עולה על הביקוש. לאחר מכן יוכלו השניים לסרב לתמיכה הקריטית ב-14 דולר. זוהי רמה חשובה עבור השוורים להגן כי הפסקה מתחתיו יכול לאותת על חידוש הירידה.

הדעות והדעות המובעות כאן הן אך ורק אלה של המחבר ואינן משקפות בהכרח את דעותיו של Cointelegraph. כל מהלך השקעה ומסחר כרוך בסיכון. אתה צריך לערוך מחקר משלך בעת קבלת החלטה.

נתוני השוק מסופקים על ידי בורסת HitBTC.

אוהבים את התכנים ובא לכם לפרגן? הינה כתובת ארנק הביטקוין וכתובת ארנק האיטריום לתרומות כל תרומה תתקבל בברכה .

ארנק איטריום
0x88ff296c91dfbe40f9a6cc07ee9fa75cdb1f56e4
ארנק ביטקוין
1E7Sw3pt3BoPdsew7cF5YvVhBsmmRM41sP

אין לראות בניתוחים ובסקירות באתר משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

כל הפועל בהסתמך על  תוכן האתר אחראי באופן בלעדי לכל נזק ו/או הפסד שייגרם לו עקב פעולותיו

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד | הצהרת נגישות

עקבו אחריינו גם

כל הזכויות שמורות לאתר bitcoin-life.co.il אין להעתיק לשכפל או לעשות כל שימוש ללא הודעה בכתב מבעל האתר