מבשלים גדולים עבור מחיר ביטקוין אך מניות יחליטו $ 6K או $ 8K

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

ביטקוין ( BTC ) נסחר בירידה של 1.72% ביממה האחרונה ו -1.5% למושב היום. אם מסתכלים על הביצועים ביחס לבני גילו ובניגוד לכך, Ether ( ETH ) ו- EOS פרסמו גם הפסדים במהלך 24 השעות האחרונות, אך נותרו עמידים יותר. כתוצאה מכך, דומיננטיות הביטקוין יורדת ב -63.7%.

Crypto market daily performance

ביצועים יומיים בשוק הקריפטו. מקור: Coin360

תרשים ביטקוין לשבועיים

BTCUSD 1-week chart

תרשים שבועי של BTCUSD. מקור: Tradingview

ביטקוין נסגר בשבוע שעבר עם נר ירוק רביעי ברציפות, שהיה גם הפעם הרביעית ברציפות שקיימת דחייה מוצקה של הממוצע הנע במשך 100 שבועות. ששוכנים קצת יותר מ 7,000 $.

נפח חלה ירידה קטנה בשבוע שעבר אך נותרה גבוהה יחסית לממוצע. המחיר עולה ככל שהנפח יורד הוא בדרך כלל דובי, אך בהתחשב בהקשר של נפח גבוה יחסית, אפשר לפרש אותו כטעה במקרה זה.

ה- MACD מדפיס שיאים גבוהים יותר על ההיסטוגרמה, שמראה גם בניית סטייה ככל שהמחירים מדפיסים את הנמוכים הנמוכים, וזה נובע בעיקר מקצב ההתאוששות מהתחתית של 3.8k $ אשר ביקרו בקצרה. למרות זאת, ה- MACD עדיין במגמה מתחת לאפס, כלומר 12 ו- 26 EMA העומדים בבסיס המדד נותרו דוביים, ומעידים על כך שהמגמה יורדת למרות שהם מראים סימני היחלשות.

במבט על תקורה, תואר שני של 20 שבועות עומד על 7,800 $ ובדרך כלל ממלא תפקיד מרכזי בקביעת האופי השורי או הדובי הכללי של השוק. השבת קו זה בחול תהיה משמעותית עבור השוורים.

תרשים ביטקוין ליום אחד

BTCUSD 1-day chart

תרשים BTCUSD ליום אחד. מקור: Tradingview

בהסתכלות רבה יותר על הפעולה עד כה השבוע, אנו יכולים לראות בבירור כי הביטקוין מוחזק על ידי הממוצע הנע של 50 יום ונקודה של בקרה (המחיר בו נסחרו מרבית הנפח).

ביטקוין יושב כעת על התנגדות קודמת שכעת הפכה לתמיכה, כאשר 6,700 דולר הוגנו בתוקף במהלך סוף השבוע ומרבית פעולת המחיר המתבצעת מעט מתחת ל 7,000 $.

הנרות היומיומיים באזור זה מראים גופות קטנות עם פתיליות משני הצדדים ומראים חוסר החלטיות שמצביע על מהלך תנודתי שיכול לעקוב ברגע שהשוק יחליט על כיוון. הנפח היומי ירד גם באופן ניכר כמצופה בתקופת איחוד.

ה- MACD היומי מראה כי הביטקוין מאבד תנופה כשההיסטוגרמה נשמטת ומאיימת על צלב דובי.

אם ביטקוין יתפרק, הטווח הנראה לעין של הפרופיל, או VPVR, מציע שיהיה עניין קנייה כלשהו סביב 6,250 הדולר. ההתנגדות כלפי מעלה תהיה 100 ו -200 ה- DMA, אשר יורדים מכ- $ 8K – אזור הממוצע של 20 שבועות.

Bitcoin volatility 1-day chart

טבלת תנודתיות של ביטקוין ליום אחד. מקור: Tradingview

תרשים התנודתיות של הימים מראה כי מאז הקלטת שיאים שלא נראו מאז דצמבר 2017, היא דחתה במהירות והשהתה להתאחד לפני שהשוק מחליט לאיזה כיוון הוא רוצה שהמחיר יעבור.

מתאם לשווקים מסורתיים מראה כי מחיר הביטקוין נותר מתואם הן לזהב והן ל- S&P 500. דבר זה רומז כי בטווח הקצר ביטקוין צפוי להמשיך להיות נתון לחסדי שווקי המורשת, שראו מהלך חיובי במהלך השבועות האחרונים.

Bitcoin correlation coefficient

מקדם מתאם ביטקוין. מקור: Tradingview

תרשים ביטקוין בן 4 שעות

התרשימים היומיים והשבועיים עבור ביטקוין מראים כי BTC / USD נמצא בנקודת החלטה עם סביב חודש שנותר לפני מחצית תגמול הבלוק, שבסופו של דבר אמור להיות אירוע שורי בגלל מחצית בהיצע השוק של Bitcoins שנמכרו לשוק.

ניתן לבצע מקרה דובי וגם שורי במהלך תקופת ההתבססות / ההחלטיות הנוכחית.

מקרה Bearish

BTCUSD 4-hour chart

BTCUSD תרשים של 4 שעות. מקור: Tradingview

ביטקוין נסחרת כרגע ב טריז עולה, אשר בשילוב עם נפח יורד, בדרך כלל נראה שהוא דובי.

פעולת המחיר דומה מאוד לזו שראינו מוקדם יותר ברבעון הראשון של השנה עם הפסקה ראשונית מחוץ לטח היוצרת דפוס יהלום והכתף הימנית של תבנית ראש בראש וכתפיים, שבסופו של דבר נשברה ועמד ביעד החיסרון הטכני בסביבות 8,800 דולר.

אם יתרחש תרחיש דומה, צפוי היה לבחון מחדש 6 $ דולר ואולי גם להיות נמוך יותר.

מקרה שוורי

בעוד ביטקוין נמצא כרגע בתנוחה דובית עם ראש וכתפיים למעלה, ראינו מבנה שוק דומה בסוף מרץ בעלייה מהמורדות השנתיות.

הפסקה מעל הכתף הימנית לא רק תבטל את התבנית אלא פירושה פריצה מהממוצע הנע של 50 יום, שמוריד את המחיר.

אם זה יקרה, סביר להניח שהוא ישאיר את הדלת פתוחה כדי לבדוק את הממוצעים הנעים שנדונו לאורך זמן ואת חסימת ההזמנות בסך 7,800- $ 8,100 $.

BTCUSD 4-hour chart

תרשים ארבע שעות של BTCUSD. מקור: Tradingview

במבט קדימה

נראה כי תקופת האיחוד תסתיים במהירות, כאשר ביטקוין עומד על סף צעד לקראת 8 $ K או חזרה לבדיקה חוזרת של 7K $.

בגלל המתאם הגבוה לשווקים המסורתיים והיותם בסביבה תנודתית בדרך כלל, ביטקוין עדיין יכול היה לראות תקופת איחוד ממושכת לפני המחצית, כאשר ביטול ברור הוא שהמחירים יימשכו בעתיד הקרוב מעל 7,200 דולר.

שבירת מפגש ההתנגדות בסכום של 8K $ תהיה סדר גבוה עבור השוורים, עם זאת, מבלי שהשווקים המסורתיים ימשיכו לעבור לפס כל עוד הקורלציה הגבוהה תישאר.

הדעות והדעות שהובאו כאן הן אך ורק של המחבר ואינן משקפות בהכרח את דעותיו של קוינטלגרף. כל מהלך השקעה ומסחר כרוך בסיכון. עליך לערוך מחקר משלך כשאתה מקבל החלטה.