לאחר COVID-19, חברות חייבות להיות עמידות, לא רק יעילות

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

פרסטון ביירן, בעל טור מטבע bitcoin-life, הוא שותף בקבוצת הטכנולוגיה, המדיה והמערכות המפוזרות של אנדרסון קיל. הוא מייעץ לחברות תוכנה, אינטרנט ופינטק. הטור הדו-שבועי שלו, "לא ייעוץ משפטי", הוא סיכום של נושאים משפטיים רלוונטיים במרחב הקריפטו. בהחלט אין זה ייעוץ משפטי.

לכולם יש טעות קשה לגבי איך העולם ייראה אחרי COVID-19. "וירוס Coronavirus גורם לעתיד לקרות מהר יותר", או " זה לא משנה את העתיד, הוא מאיץ אותו!" הוא אחד להימנע נפוץ .

מה זה בכלל אומר? ברוב המקרים, פירוש הדבר שהמחבר-הכותב בדרך כלל מצביע על טכנולוגיה מסוימת שכבר קיימת, אך איש אינו משתמש מכיוון שהיישומים הנוכחיים לרוב יונקים (ועידת וידיאו, הדפסת תלת מימד או VR) ונחשבים רק כמיינסטרים ביישומי טק מתנגדים, למשל. ייצור כלי נשק.

ראו גם: פרסטון ביירן – כיצד לשרוד את נגיף הקורונאוו ולהשאיר את הסטארט-אפ שלך בחיים

[ 19459004]

"האם וירוס הקורונאוויר יהרוג את הגלובליזציה?" היא עוד תצפית לכאורה-תובנה-עדיין-לא-באמת. זה נשאל, פשוטו כמשמעו, על ידי המגזין "מדיניות חוץ" – לא מתי נבחר דונלד טראמפ, או כשנבחר סלביני או אורבן או בוריס ג'ונסון, או כשארה"ב סגרה את גבולותיה לסין, ואפילו לא כשארה"ב סגרה את שעריה לאירופה, אלא השבוע , בנסיבות בהן הסחר העולמי נבלם. כל מדינה המסוגלת לעשות זאת חתמה את גבולותיה, וגם הדמוקרטים וגם הרפובליקנים דנים בגלוי בקווי אספקה.

העיתונות היא מדד מפגר. למעט אולי העדכונים השייכים לבלג'י סריניוואסן (@ balajis), בן האנט (@epsilontheory) וג'ון סטוקס (@ jonst0kes), טוויטר אינו טוב בהרבה. מאקרו אינטרנטי לוקח על עצמו COVID שנראים בראש ובראשונה כבעלי תובנות וכמותיות ניתנים לרוב בקלות להתחלה. בטוויטר ראיתי את ה- COVID המתואר כאירוע בלתי סביר בלתי אפשרי, התרחשות של שבע-סיגמה או אפילו 12 -sigma .

תרגום מתמטיקה לאנגלית, אירוע של 12 sigma יהיה מסוג הדברים שאנחנו עשויים לצפות לראות פעמיים בכל 10,000 שנים. אבל מגיפות כמו COVID-19 נפוצות הרבה יותר בטווחי זמן קצרים בהרבה: מכות גדולות סחפו את העולם לפחות 20 פעמים בשנת 2000 השנים האחרונות, ולפחות שלוש השפעות עולמיות, איידס, פוליו, אבולה ועכשיו COVID-19 יש כל אחת רק 102 שנים אחרונות הציגו איומים גלובליים.

עמידות בפני יעילות

אז אם לא נתעורר בעוד שישה חודשים ונמצא את עצמנו ב או "מקס הזועם 2: לוחם הכבישים ", ובו ביקורו מחדש של האימפריאליזם החדש של הסכסוך הגדול-היפר-לאומני, 1881-1914, או פרק של "הג'טסון", מה עלינו מצפים שהעולם ייראה בעוד כמה שבועות כאשר הגל הראשון של ה- COVID ייסוג?

ככל הנראה נשוב לעולם כמו שעזבנו, למעט עסקים כבר לא ינוהלו מתוך הנחה כי יעילות גולמית צריכה תמיד לקבל עדיפות על פני גמישות.

זו לא הדרך בה רוב האנשים, וכמעט כל מנהלי התאגידים הממוסדים, מוכשרים כיום לחשוב. אני נזכר בחבר שעבד בבנק בקנרי ורף, בלונדון, ואמר לי לפני מספר שנים שהבנק שלו "לא תכנן שום מגמה שהצבא הבריטי וכמה טנקים שהופיעו בדלת הכניסה לא יכלו לתקן . " לפיכך התכוון למדיניותו הרשמית של הבנק, שנחשבה אירועי הפרעה עסקית בעולם האמיתי שצבא בריטניה לא יכול היה להתמודד איתם – כולל, ככל הנראה, מגיפה עולמית שסגרה את כל הממלכה המאוחדת – כל כך לא סביר שלא יהיה כדאי להכין אותה ל.

לכל אחד יש טעות קשה לגבי איך העולם ייראה אחרי COVID-19.

החשיבה העסקית המעניינת ביותר כיום עשויה שלא להימצא במחשבה חלקים או פאנלים בתעשייה (אם כנסים יחזרו אי פעם, כלומר), אלא מאחורי דלתות סגורות בקרב חברי מועצות המנהלים של תאגידים גדולים, משרדי עורכי דין, יבואנים ואחרים שמנסים לנתח את מה שקרה לעסקים שלהם בשלושים הימים האחרונים. וכיצד למקם את עצמם בצורה הטובה ביותר כדי למנוע זאת.

אני לא מתייחס לדיונים האלה – אני צעיר מדי ויפה מכדי לשבת בוועדות כאלה. אבל לאחר שניהלתי שלושה מעסקיי, אני יכול לנחש מה יכולות להיות מסקנותיהם. אני מנחש (א) עתודות מזומנים אסטרטגיות ו (ב) חלוקה גיאוגרפית רחבה יותר של הצוות יהיו הנושאים החשובים יותר.

ראו גם: פרסטון ביירן – איך לברוח מחוזים שהורגים את החברה שלך במהלך הנגיף הקורונאווי

ראשית, חברות יבקשו להגדיל את יתרות המזומנים שלהן באופן משמעותי. זה כולל חברות כמו משרדי עורכי דין המחלקים באופן היסטורי את מרבית הרווחים שלהם ולא יושבים על מזומנים זמן רב.

עבור מרבית החברות הקטנות והבינוניות הרעיון לבנות ביצת קן הוא לא מוכר. במשך החלק הטוב ביותר בעשר השנים האחרונות האסטרטגיה הייתה לשפוך רווחים לצמיחה נוספת; לא ניתן היה להבחין בזעזועי דרישה, ותמיד היה לקוח אחר, או שלא יעלה עוד מיזם אחר, עוד משהו מעבר לפינה כדי להעביר אותך, אם רק היית מצליחה להציב את זה מספיק קשה, לא משנה איך מטורף המודל העסקי שלך עשוי להיות. ראו: WeWork .

אני מעדיף זהירות. כשניהלתי משרד עורכי דין קטן משלי, שמרתי על אחוזי צריבה נמוכים מאוד על ידי, למשל, הקמתי חנות בקונטיקט ולא בניו יורק. תמיד כיוונתי לקבל מספיק אופקס בבנק, כך שאוכל לשרוד במקרה (הלא סביר ביותר) שהטלפון הפסיק לצלצל במשך כמה חודשים. למרבה המזל, זה מעולם לא קרה, אבל הייתי מוכן לזה אם זה היה קורה. לאחר COVID-19, מנהיגים עסקיים רציונליים יבינו כי לפעמים יכולות להתרחש הפרעות בתזרים מזומנים.

חברות אמריקאיות מעולם לא ציפו כי ידרשו תכנון-תואר-ממשלתי כדי לנהל את העניינים היומיומיים שלהן.

שנית, למרות שעבודה מהבית תגדל בתדירות, זה נורא מבחינה תקשורתית וצוותי פיתוח עסקי כאחד. אני שונא את זה. אני מצפה מעסקים לתעדף הקמה של משרדי לוויין המספקים את עצמם עם צוותים קטנים מאוד ביישובים פרטיים רחוקים גיאוגרפיים.

אם אנו זקוקים לתקדים לכך, עלינו לפנות לממשלה שבמשך 70 שנה לפחות הייתה לה תכניות מגירה גורפות, בעיקר כדי לשרוד מלחמה גרעינית. כל הסוכנויות הפדרליות מפתחות ומתחזקות המשכיות מקיפה של פעולות , או COOP: מתכננת להעתיק את סוכנויותיהן מחוץ לוושינגטון, ולהמשיך לעבוד מרחוק במקרה של אסון גדול.

COVID-19 היה אסון כזה. בעוד קצת פחות משבוע שהחל ב -19 במרץ והסתיים ב -26 במרץ, האורות קרצו בכל מקום בין בוסטון לוושינגטון הבירה, מגלופולין 400 מיילים בה מתנהל חלק גדול מהמסחר של אמריקה. מיליוני משרות אבדו. בהתבסס על רמת השיתוק התאגידי שאחז ברבים מארצות הברית במהלך COVID-19, אנו עשויים להסיק בבטחה כי חברות אמריקאיות מעולם לא ציפו שהן ידרשו תכנון-ממשל פדרלי-ממשלתי כדי לנהל את היום-יום שלהן. ענייני יום.

ראו גם: ניק קרטר – אמריקה התאגידית מכיר את חילוץ האפיה

מה שלקחתי באופן אישי מהאסון הזה הוא שאפילו התפשטות גאוגרפית בין ערים היא סוג ייחודי של חשיפה לערים . ישנם הבדלים משמעותיים בין החוויה של חברי שתקועים בניו יורק לבין אלה מאיתנו ש"תקועים "באזורים כפריים יותר. אזורים כפריים ממשיכים ליהנות מחופש תנועה ופעולה גדול יותר, ופחות פיקוח מצד, למשל, משטרה עירונית קנאי יותר מאשר האנשים שגרים במטרופולינים בנויות. הצפיפות הנמוכה לעיתים קרובות, אך לא תמיד, יכולה לגרום לכמויות נמוכות יותר של העברת המחלות.

בין שני אמצעים אלה – שמירה על יתרות מזומנים נזילים גדולים יותר וקידום פיזור נרחב של צוותים קטנים המסוגלים להפעלה עצמאית לחלוטין – חברות בכל הגדלים, גדולים כקטנים, יבקשו להתייחס למגיפה. סיכון. מתכנני חירום חכמים יכירו כי הסיכון לכיבוי כלל-ארצי אינו הסיכון היחיד העומד בפניו. פירוש של מגיפה מגיפה פירושו גם היערכות ל פיחות מטבע, כשלים בבנקים, פרכוסים ברכוש ממשלתי, צנזורה פיננסית ואיומים אחרים האורבים ברקע.

יהיו אינספור הזדמנויות לפיתוח עסקים בעולם חדש זה, כולל עבור חברות ביטקוין, בלוקצ'יין וקריפטו-יורק שיכולות לסייע לעסקים בבניית אדריכלות פיננסיות חזקות, אוטומטיות, מאובטחות קריפטוגרפיות. אני צופה שעסקים שמוכרים חוסן מבוסס תוכנה יהיו אכן רווחיים.

קרא עוד אודות …

חוות דעת Coronavirus

גילוי נאות קרא עוד

המנהיג בחדשות הבלוקצ'יין, bitcoin-life הוא כלי תקשורת החותר לעיתונאים הגבוהים ביותר סטנדרטים ושומרת על ידי מערכת מדיניות עריכה קפדנית של . bitcoin-life הינה חברה בת עצמאית המפעילה את קבוצת Digital Currency Group, המשקיעה ב- cryptocur Currency וסטארט-אפים blockchain.

אוהבים את התכנים ובא לכם לפרגן? הינה כתובת ארנק הביטקוין וכתובת ארנק האיטריום לתרומות כל תרומה תתקבל בברכה .

ארנק איטריום
0x88ff296c91dfbe40f9a6cc07ee9fa75cdb1f56e4
ארנק ביטקוין
1E7Sw3pt3BoPdsew7cF5YvVhBsmmRM41sP

אין לראות בניתוחים ובסקירות באתר משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

כל הפועל בהסתמך על  תוכן האתר אחראי באופן בלעדי לכל נזק ו/או הפסד שייגרם לו עקב פעולותיו

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד | הצהרת נגישות

עקבו אחריינו גם

כל הזכויות שמורות לאתר bitcoin-life.co.il אין להעתיק לשכפל או לעשות כל שימוש ללא הודעה בכתב מבעל האתר