ימים מוזרים: תנודתיות S&P 500 נכנסת לטריטוריה של ביטקוין

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

במהלך היפוך תפקידים המתאים לתקופות העילית הללו, בוול סטריט רואים לאחרונה סערה רבה יותר מהממוצע לקריפטו הבכיר.

תיקון: בגלל שגיאת חישוב נתונים, גרסה קודמת של סיפור זה הגזימה את התנודתיות של S&P 500 בימים מאז 12 במרץ . הוא עלה, אך לא מעל 80 אחוזים.

תנודתיות ההחזרות היומית של S&P 500 למשך 30 הימים, או תנודתיות היסטורית, זינקה כמעט 80 אחוזים ביום רביעי, על פי נתוני הבנק הפדרלי של סנט לואיס.

בינתיים, מידת התנודתיות של ביטקוין (BTC) עמדה ביום רביעי על 138 אחוזים בהשוואה לתנודתיות הממוצעת של 65 אחוזים שנראתה בתקופת מרץ 2019-פברואר 2019, לפי התקן של bitcoin-life מדד המחירים של ביטקוין .

התנודתיות של 30 יום של החזרות יומיות מחשבת את סטיית התקן של הרווח או ההפסד היומי מכל אחד משלושת ימי המסחר האחרונים ובדרך כלל באה לידי ביטוי במונחים שנתיים ללא קשר לתקופת הזמן .

ראו גם: כורים מוכרים ביטקוין יותר ממה שהם כורים

[19459017 ]

במילים פשוטות, זה מודד תנודות מהממוצע אך אינו מודד את הכיוון. לכן, כשאנו אומרים שקריאת התנודתיות של S&P 500 עברה את הממוצע של ביטקוין, פירוש הדבר כי הקריפטוקרט בממוצע עדים לסטיות קטנות יותר מהממוצע בהשוואה למה שמדד המניות ראה במהלך 30 הימים האחרונים.

]Bitcoin volatility and average volatility and S&P 500 index volatility, charted vs. time
תנודתיות ביטקוין ותנודתיות ממוצעת ותנודתיות מדד S&P 500, תרשים לעומת זמן

[ 19459004]

התנודתיות של S&P 500 החלה לעלות בשבוע הראשון של חודש מרץ עם התגברות התפרצות הנגיף הקורנו מחוץ לסין, תוך חשש למיתון עולמי.

המצב החמיר בשבוע השני והשלישי, מכיוון שהמכירה המתמשכת במניות עוררה שיחות שוליים, מה שאילץ את המשקיעים להתייחס לנכסים מסורתיים של מקלט בטוח כמו זהב ואוצרות ארה"ב כמקורות של נזילות.

זה הגביר עוד יותר את חוסר הוודאות והוסיף לתנודתיות במחירים – עד כדי כך שמהלכים יומיים של 4 עד 5 אחוזים הפכו לנורמלי חדש.

למעשה, התנודתיות בשוק המניות עלתה לאחרונה מעל לממוצע החיים של התנודתיות של 30 יום של ביטקוין, כפי שציין על ידי הנכס הקריפטו של ARK Investment Management האנליסט יאסין אלמנדרה. כך שבאמצעות מדד זה מדד המניות הייחוס הפך לנכס מסוכן יחסית.

כמובן, גם ביטקוין היה עד לחלקה ההוגן בתנודתיות במחירים עם מוסדות היוצאים מהשוק בין מקף גלובלי למזומנים וירידות מחירים המוגזמות בגלל זמן מאולץ חיסולים בבורסה נגזרת BitMEX. עם זאת, המצב היה מעט טוב יותר לאחרונה בהשוואה לוול סטריט מבחינת התנודתיות.

ראו גם: ביטקוין חצוב 2020, הסביר

התנודתיות של 30 הימים של cryptocurrency ריחפה מתחת לממוצע של 12 חודשים של 65 אחוזים ב -11 הימים הראשונים של החודש. עם זאת, ב- 12 במרץ, המחירים ירדו ב 39- אחוז מתנשאים מ- 7,950 $ ל 4,777 $ והדפסו שפלות מתחת ל 4,000 $ למחרת.

עם התרסקת המחירים הפתאומית , התנודתיות בת 30 הימים קפצה ל -106 אחוזים במאך 12 ונשארה גבוהה מאז, למרות התאוששות המחירים ויציבות יחסית בטווח של 6,500 עד 7,000 $ שנצפה השבוע.

במבט קדימה, התנודתיות בשוקי המניות עשויה לשכוך, שכן הבנקים המרכזיים והממשלות ברחבי העולם השיקו קווי חיים כספיים ופיסקליים בכדי להכיל את הנפילה הכלכלית מהתפרצות הנגיף.

הפדרל ריזרב קיצץ את התעריפים לאפס והכריז על תוכנית לרכישת נכסים פתוחה. בתוך כך, הסנאט האמריקני אישר השבוע תוכנית גירוי פיסקלית בסך 2 טריליון דולר.

ירידה פוטנציאלית בתנודתיות בשוק המניות עשויה להעלות על הדעת גם את תנודתיות בשוק הביטקוין. עם זאת, המחצית הבאה של תגמולים של הכורים אמורה להתקיים בחודש מאי. כתוצאה מכך, ביטקוין יכול שוב לחזור למעמדו המסורתי כנכס מסוכן יותר מהמניות.

קרא עוד אודות …

מחירים ביטקוין S&P 500

גילוי נאות קרא עוד

המנהיג ב- 1945 על ידי חדשות blockchain, bitcoin-life הוא כלי תקשורת השואף לסטנדרטים העיתונאיים הגבוהים ביותר ושומר על מערכת מדיניות עריכה קפדנית של . bitcoin-life הינה חברה בת עצמאית המפעילה את קבוצת Digital Currency Group, המשקיעה ב- cryptocur Currency וסטארט-אפים blockchain.

אוהבים את התכנים ובא לכם לפרגן? הינה כתובת ארנק הביטקוין וכתובת ארנק האיטריום לתרומות כל תרומה תתקבל בברכה .

ארנק איטריום
0x88ff296c91dfbe40f9a6cc07ee9fa75cdb1f56e4
ארנק ביטקוין
1E7Sw3pt3BoPdsew7cF5YvVhBsmmRM41sP

אין לראות בניתוחים ובסקירות באתר משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

כל הפועל בהסתמך על  תוכן האתר אחראי באופן בלעדי לכל נזק ו/או הפסד שייגרם לו עקב פעולותיו

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד | הצהרת נגישות

עקבו אחריינו גם

כל הזכויות שמורות לאתר bitcoin-life.co.il אין להעתיק לשכפל או לעשות כל שימוש ללא הודעה בכתב מבעל האתר