ה-SEC מאשרת את תעודת סל חוזים עתידיים על ביטקוין של ואלקירי

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

נציבות ניירות הערך של ארה"ב (SEC) נתנה אור ירוק ליישום הקרן העתידית (ETF) של ואלקירי. מדובר בתעודת סל נוספת שאושרה על ידי ה-SEC, שקיבלה בעבר תעודות סל עתידיות, אך עדיין אין סימן לתעודות סל ספוט.

על פי מסמך ה-SEC שפורסם ביום חמישי, הבקשה הוגשה על פי חוק הבורסה לניירות ערך משנת 1934 באמצעות טופס 19b-4, אותו חוק המזהה את סיכויי תעודת סל של ביטקוין (BTC) מסתמכים על – אם כי בהצלחה מועטה עד כה. בחודש שעבר, כלב השמירה נתן את האגודלים לתעודת סל חוזים עתידיים על ביטקוין של Teucrium, שהיא הרכב הראשון מסוגו שאושר על פי חוק 33'.

קרן ואלקירי, שהוגשה לראשונה על ידי Valkyrie באוגוסט 2021, עוקבת אחר חוזי חוזים עתידיים על BTC. הסוכנות, כמו כן, נתנה אור ירוק לתעודות סל עתידיות על ביטקוין מ-ProShares ו-VanEck, אך עד כה דחתה את כל הבקשות להקים תעודת סל ביטקוין ספוט. בכמה מדינות יש תעודות סל של ביטקוין, כולל קנדה, אירופה ואמריקה הלטינית.

בשנה האחרונה חלה שורה ארוכה של בקשות לתעודות סל, כאשר מספר חברות משכו את בקשותיהן, כמו Bitwise, שהפנתה את תשומת הלב לקרן ספוט במקום. הקרנות הציגו ביצועים טובים עד כה, אם כי אנשים רבים מקווים להצלחה גדולה יותר בעתיד עם הצגת תעודת סל ספוט. סקר שנערך לאחרונה בנאסד"ק מצא כי קרן ספוט הנסחרת בבורסת ביטקוין עשויה להוביל ליועצים פיננסיים נוספים המאמצים מטבעות קריפטוגרפיים.

קשור: לפשט קבצים עם SEC עבור ביטקוין אסטרטגיה סיכון מנוהל הכנסה תעודת סלAccording

לאנליסטים בלומברג אריק Balchunas וג'יימס Seyffart בחודש מרץ, ה-SEC יכול לקבל נקודה ביטקוין תעודת סל כבר באמצע 2023, בהתבסס על תיקון מוצע לשנות את ההגדרה של "חליפין" בתוך הכללים של הרגולטור. עם זאת, על פי הסקר של נאסד"ק, רק 38% מהיועצים הפיננסיים סברו שסביר להניח שהרשות לניירות ערך תאשר בסופו של דבר תעודת סל ספוט קריפטוגרפית, כאשר 31% לא מסכימים.

אוהבים את התכנים ובא לכם לפרגן? הינה כתובת ארנק הביטקוין וכתובת ארנק האיטריום לתרומות כל תרומה תתקבל בברכה .

ארנק איטריום
0x88ff296c91dfbe40f9a6cc07ee9fa75cdb1f56e4
ארנק ביטקוין
1E7Sw3pt3BoPdsew7cF5YvVhBsmmRM41sP

אין לראות בניתוחים ובסקירות באתר משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

כל הפועל בהסתמך על  תוכן האתר אחראי באופן בלעדי לכל נזק ו/או הפסד שייגרם לו עקב פעולותיו

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד | הצהרת נגישות

עקבו אחריינו גם

כל הזכויות שמורות לאתר bitcoin-life.co.il אין להעתיק לשכפל או לעשות כל שימוש ללא הודעה בכתב מבעל האתר