הדרך הסלעית של ביטקוין להפוך לנכס בסיכון: אנליסטים חוקרים

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

יום שלישי היה מרחץ דמים עבור שווקים מסורתיים ומטבעות קריפטוגרפיים. ביום המסחר הגרוע ביותר מאז 2020, הביטקוין (BTC) צנח ביותר מ-7%, ואילו הנאסד"ק החליק ביותר מ-5%. 

רבים קיוו לכניעה בשוקי הסחר והקריפטו, ולמרות שהתחזית לטווח הקצר לביטקוין נראית חלשה, אנליסט אחד וכמה ראיות מצביעים על כך שביטקוין עדיין בדרך להפוך לנכס בסיכון.

השווקים אינם מבוססים בשום אופן על מתמטיקה או מוטעים, אך נכס בסיכון מתאר נכס בעל ביצועים טובים – או שהוא נכס שהמשקיעים נוהרים אליו – כאשר הסנטימנט הכללי בשוק דועך.

אג"ח ממשלתיות הן נכסים בסיכון. לעומת זאת, מניות טכנולוגיה ומטבעות קריפטוגרפיים נחשבים לנכסים בסיכון. נכסי סיכון על ביצועים טובים כאשר "מצב הרוח" הכללי בשוק הוא למעלה וכאשר הבנק הפדרלי של ארצות הברית אינו מעלה את שיעורי הריבית.

עם זאת, אנליסט בלומברג אחד שיתף גרף מעניין המתאר "אימוץ, התבגרות וביטקוין מכה במניות", ורמז כי ביטקוין עשוי סוף סוף להראות את צבעיו כנמל בטוח במהלך מים סוערים.

הגרף מראה כי התנודתיות בביטקוין ובביצועי הביטקוין עולים על זו של מדד המניות נאסד"ק 100:

מקור: בלומברג IntelligenceCrucially

, מייק מקגלון הסביר כי "שוק הקריפטו בתחילת מאי נראה כמהפכה הולכת ומתהווה בפינטק ובכסף".

"העובדה שרכב המסחר הנזיל ביותר בעולם, 24/7 — ביטקוין — ירד רק בכ-15% ב-2022 עד 3 במאי לעומת 20% במדד המניות של נאסד"ק 100 עשויה לסמן את מעבר הקריפטו לנכס בסיכון".

מייק מקגלון, מחבר הדו"ח התראיין ל-Cointelegraph בינואר השנה. מקגלון הציע שהמעבר של ביטקוין לנכס בסיכון "יניע אותו ל-100 אלף דולר ב-2022".

מען האמת, הוא תיאר כי "מה שקורה כדי לקדם כסף ומימון למאה ה-21 הוא בלתי ניתן לעצירה".

כדי לגבות את הטיעון, על פי תרשים אחד שסופק על ידי InvestAnswers Youtube, במהלך 90 הימים האחרונים, ביטקוין עלה ב -6% לעומת השפל של הנאסד"ק של 12%:

מקור: InvestAnswers YouTube

בסופו של דבר, ביטקוין הוכיח את עצמו לאט לאט כמאגר של ערך, או זהב 2.0 כפי שהתאומים ווינקלווס מתארים אותו. עם זאת, על רקע המקרו-כלכלי המחמיר, היוטיובר הפופולרי בנג'מין קאוון אומר כי ייתכן שביטקוין לא יגיע השנה ל-100,000 דולר בסביבה הנוכחית של "סיכון-off" – לא "עד שהאינפלציה תהיה תחת שליטה".

קשור: ביטקוין חוגג באמצע הדרך לחצי עם שיא שער חשיש

חדשResultantly, זה עדיין יכול להיות טיפה prescient לקרוא ביטקוין נכס "סיכון-off", במיוחד כפי שהוא מתפלש באמצע 30,000 $.

עם זאת, יש כמה ודאויות. דו קוון ימשיך לקנות ביטקוין במיליארדים; מייקל סיילור ימשיך לגלולה הכתומה של משקיעים גדולים, ויהיו רק 21 מיליון ביטקוין.

אוהבים את התכנים ובא לכם לפרגן? הינה כתובת ארנק הביטקוין וכתובת ארנק האיטריום לתרומות כל תרומה תתקבל בברכה .

ארנק איטריום
0x88ff296c91dfbe40f9a6cc07ee9fa75cdb1f56e4
ארנק ביטקוין
1E7Sw3pt3BoPdsew7cF5YvVhBsmmRM41sP

אין לראות בניתוחים ובסקירות באתר משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

כל הפועל בהסתמך על  תוכן האתר אחראי באופן בלעדי לכל נזק ו/או הפסד שייגרם לו עקב פעולותיו

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד | הצהרת נגישות

עקבו אחריינו גם

כל הזכויות שמורות לאתר bitcoin-life.co.il אין להעתיק לשכפל או לעשות כל שימוש ללא הודעה בכתב מבעל האתר