הבנק הפרטי הגלובלי LGT פותח מסחר בביטקוין ואתר

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

LGT Group, קבוצת בנקאות פרטית וניהול נכסים בבעלות משפחתית מובילה, עוברת למטבעות קריפטוגרפיים על ידי השקת השקעות ביטקוין (BTC) ואתר (ETH) בבנק LGT בליכטנשטיין.

בנק LGT, המנהל נכסים בשווי של יותר מ-292 מיליארד דולר, פרסם לראשונה שירותי משמורת ומסחר בנכסים דיגיטליים בשיתוף עם בנק הקריפטו השוויצרי Seba, כך לפי הודעה משותפת שפורסמה ביום רביעי.

"בנק LGT מציע השקעות ישירות בביטקוין ובאתר מאז מאי. הבנק הפרטי נכנס לשותפות עם בנק סבה, אשר ישמש כברוקר ואפוטרופוס כדי לספק את השירות הזה", אמרה סנדרה פרנק, סמנכ"לית השיווק של בנק סבע, ל-Cointelegraph.

בנק LGT יציע בתחילה שירותי משמורת ומסחר עבור BTC ו- ETH. סבע תומך ביותר מ-14 מטבעות קריפטוגרפיים, כולל אלטים כמו לייטקוין (LTC), פולקדוט (DOT), טזוס (XTZ), קוין האורווה Tether (USDT) ואחרים.

על פי ההודעה, שירותי הקריפטו של LGT ישולבו באופן מלא עם נכסים מסורתיים, ויאפשרו ללקוחות להחליף בקלות נכסים בתיקי ההשקעות הקיימים שלהם. ההנפקה החדשה תהיה זמינה בתחילה לקבוצות לקוחות נבחרות של בנק LGT. על מנת לגשת לשירותים החדשים, על הלקוחות להתבסס בליכטנשטיין או בשווייץ ולהיות מסווגים כלקוחות מקצועיים או להיות מנוהלים על ידי מנהל נכסים חיצוני.

LGT, שבסיסה בוודוס, ליכטנשטיין, היא אחת ממנהלי העושר וחברות ההשקעות הגדולים בעולם. ענקית הבנקאות עוקבת אחר ההיסטוריה שלה עד 1920 ויש לה נוכחות מרכזית בשווייץ בנוסף ליותר מ -20 משרדים ברחבי העולם.

הכניסה של בנק LGT לקריפטו תואמת את מחויבות החברה לענות על הביקוש הגובר להזדמנויות השקעה, אמר מנכ"ל בנק LGT של ליכטנשטיין, רולנד מאט. הוא הוסיף:

"הביקוש למטבעות קריפטוגרפיים גדל גם בקרב לקוחותינו בשנים האחרונות. בעת פיתוח ההצעה החדשה שלנו, הקדשנו תשומת לב מיוחדת לאבטחה תוך התמקדות בתהליכים ונהלים ברורים ואמינים. הם מרכזיים בהתמודדות עם המעמד הדינמי הזה ועדיין די צעיר של נכסים".

החדשות מחזקות עוד יותר את המגמה המתמשכת של בנקים ומנהלי נכסים גלובליים המאמצים יותר ויותר שירותי השקעה עבור ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים. ביום שני, הבנקים הפרטיים הגדולים והשניים בגודלם בארגנטינה, Banco Galicia ו- Brubank, הודיעו על תוכניות לאפשר רכישות קריפטו עבור לקוחות.

קשור: ענקית הבנקאות הגרמנית Commerzbank מגישה בקשה לרישיונות קריפטומידע

שדווח בעבר על ידי Cointelegraph, כמה מהבנקים הבולטים בעולם ביצעו מהלכים גדולים לביטקוין בשנת 2021, כאשר בנק ניו יורק מלון הודיע על תוכניות להחזיק ולהעביר את BTC כמנהל נכסים בשם לקוחותיו בפברואר. בנקים גלובליים אחרים כמו BBVA של ארגנטינה והבנק האמריקאי הודיעו לאחר מכן על השקת שירותי השקעות קריפטו דומים.

אוהבים את התכנים ובא לכם לפרגן? הינה כתובת ארנק הביטקוין וכתובת ארנק האיטריום לתרומות כל תרומה תתקבל בברכה .

ארנק איטריום
0x88ff296c91dfbe40f9a6cc07ee9fa75cdb1f56e4
ארנק ביטקוין
1E7Sw3pt3BoPdsew7cF5YvVhBsmmRM41sP

אין לראות בניתוחים ובסקירות באתר משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

כל הפועל בהסתמך על  תוכן האתר אחראי באופן בלעדי לכל נזק ו/או הפסד שייגרם לו עקב פעולותיו

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד | הצהרת נגישות

עקבו אחריינו גם

כל הזכויות שמורות לאתר bitcoin-life.co.il אין להעתיק לשכפל או לעשות כל שימוש ללא הודעה בכתב מבעל האתר