דפדפן אופרה מאפשר גישה ישירה למערכת האקולוגית של DApp המבוססת על שרשרת BNB

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

דפדפן ידידותי לקריפטו אופרה משולב שרשרת BNB, מערכת אקולוגית מבוזרת של בלוקצ'יין שנקראה בעבר Binance Smart Chain, כדי לאפשר אפליקציות מבוזרות מבוססות שרשרת BNB (DApps) בגרסאות אנדרואיד, iOS ושולחן העבודה של דפדפן הקריפטו שלה.

האינטגרציה תאפשר ל-350 מיליון המשתמשים של אופרה לרכוש אסימון BNB (Build N Build) עם פיאט ולשלוח ולקבל אותו באמצעות ארנק הקריפטו המובנה של Opera, כמו גם לגשת ל-DApps באקוסיסטם של רשת BNB. הרשימה כוללת חילופים מבוזרים (DEXs) כמו PancakeSwap, 1inch ו BiSwap, כמו גם מבוזר מימון (DeFi) מוצרים כמו טפטוף ונוס, Tranchess, Treehouse, ApeSwap ו AutoShark פיננסים.

שילוב שרשרת BNB של דפדפן הקריפטו האופרה עוקב אחר שחרור הבטא של דפדפן Web3 למכשירי iOS, iPhone ו- iPad, באפריל. אופרה החלה את פרויקט דפדפן הקריפטו מוקדם יותר השנה כדי להתמקד ב- Web3 ולהקל על הניווט בין DApps, משחקים ופלטפורמות metaverse. חברת הדפדפנים הרחיבה מאז את התמיכה בתשע מערכות אקולוגיות מרכזיות בתחום הבלוקצ'יין: ביטקוין, סולנה, פוליגון, סטארקקס, רונין, סלו, רשת נרבוס וכעת רשת BNB.

לדברי פטריק דגנהרדט מרשת BNB, המטרה העיקרית של קהילת שרשרת Binance היא ליצור את התשתית עבור "המערכת האקולוגית הווירטואלית המקבילה בעולם" ולפתות את מיליארד האנשים הבאים למטבעות קריפטוגרפיים. הוא הוסיף כי "הגברת האימוץ של נכסים דיגיטליים וטכנולוגיית בלוקצ'יין דורשת מאמצים גדולים באינטגרציה של Web2 ו-Web3".

קשור: אופרה קריפטו דפדפן זמין כעת ב- iPhone ו- iPad

תוך כדי הערות על הפיתוח האחרון, מייסד ומנכ"ל 5ire Pratik Gauri אמר Cointelegraph כי חברת הדפדפן היה "ראיית הנולד בחזרה בשנת 2018 להתחיל לבנות את המוצר שלהם בהתאם לתקני Web 3.0.0."

הוא מאמין כי מדובר בשינוי משחק מכיוון שאם מערכות האבטחה של אופרה יתבררו כאמינות לאורך זמן, משקיעים וסוחרי יום רבים ירצו להשתמש בדפדפן שלה במקום באחרים, והוסיף כי:

"וזוהי עצם הכוונה של Web 3.0. כדי שנתונים אישיים יהיו שייכים לאדם, לא שתאגידי ביג דאטה ירוויחו מיליארדים מהיום שלך ומהתוכן שנוצר שלך ואתה לא מקבל כלום. שנית, אם המערכת מאובטחת, עם UX נהדר, הם ישלטו בשווקים כשמדובר בהפיכת הציבור לאינטרנט 3.0."

האופרה הייתה חלק ממרחב המטבעות הקריפטוגרפיים במשך זמן רב, והיא הפכה לדפדפן הגדול הראשון שקיבל תשלומי ביטקוין (BTC) בשנת 2019. על פי יורגן ארנסן של האופרה, דפדפן הקריפטו נועד לפנות הן למשתמשי קריפטו מנוסים והן למשתמשי קריפטו חדשים ומתמקד בהתעניינות הגוברת ב- Web3.

אוהבים את התכנים ובא לכם לפרגן? הינה כתובת ארנק הביטקוין וכתובת ארנק האיטריום לתרומות כל תרומה תתקבל בברכה .

ארנק איטריום
0x88ff296c91dfbe40f9a6cc07ee9fa75cdb1f56e4
ארנק ביטקוין
1E7Sw3pt3BoPdsew7cF5YvVhBsmmRM41sP

אין לראות בניתוחים ובסקירות באתר משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

כל הפועל בהסתמך על  תוכן האתר אחראי באופן בלעדי לכל נזק ו/או הפסד שייגרם לו עקב פעולותיו

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד | הצהרת נגישות

עקבו אחריינו גם

כל הזכויות שמורות לאתר bitcoin-life.co.il אין להעתיק לשכפל או לעשות כל שימוש ללא הודעה בכתב מבעל האתר