גולדמן זאקס מציע הלוואה ראשונה מגובה ביטקוין כאשר וול סטריט מאמצת קריפטו

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

גולדמן זאקס הציע את ההלוואה הראשונה מגובה ביטקוין, בצעד משמעותי קדימה לאימוץ מטבעות קריפטוגרפיים מוסדיים בוול סטריט.

דוברת מטעם גולדמן אמרה לבלומברג כי בנק ההשקעות הרב-לאומי הלווה מזומנים בטחונות של ביטקוין (BTC) שבבעלות הלווה לראשונה בתולדות גולדמן זאקס. היא הוסיפה כי העסקה מעניינת במיוחד בשל המבנה שלה וניהול סיכונים 24 שעות ביממה.

הלוואה כזו מאפשרת למחזיק ביטקוין ללוות מטבע פיאט כמו הדולר האמריקאי, על ידי הצגת ה- BTC שלהם כבטוחה לבנק. התנודתיות הבסיסית של ביטקוין עלולה להפוך את ההלוואות הללו למסוכנות – אם מחיר הביטקוין יורד רחוק מדי, ייתכן שהלווה יידרש להגדיל את הביטחונות שלו, אחרת הוא מסתכן בפירוק.

בחודש שעבר, גולדמן, אשר כעת ספורט צוות הנכסים הדיגיטליים שלה בתוך הבית, ביצע את עסקת הקריפטו הראשונה שלהם ללא מרשם (OTC) בשיתוף עם יחידת המסחר של חברת השקעות הקריפטו של מייקל נובוגרץ גלקסי דיגיטל.

גולדמן לא לבד בהסתערותו על נכסים דיגיטליים, כאשר בנקים אחרים בוול סטריט מגבירים את תנועותיהם גם למרחב המטבעות הקריפטוגרפיים.

ביום רביעי הודיעה חברת ניהול הנכסים בלאקרוק על השקת תעודת סל ממוקדת בלוקצ'יין. מוקדם יותר החודש הודיע המשרד גם על מעורבותו בסבב גיוס של 400 מיליון דולר ושותפות עם סירקל, המפעילה העיקרית של ה-USDC stablecoin.

בעוד הלוואות מגובות קריפטו overcollateralized היו מרכיב עיקרי בעולם של מימון מבוזר (DeFi) במשך זמן מה – ההלוואה הקריפטוגרפית בטחונות הופכת לשיטה חלופית עבור מוסדות וממשלות המעוניינים לקבל גישה מוגברת להון.

קשור: הבית מתוק hodl: איך Bitcoiner השתמש BTC לקנות אמא שלו houseYesterday

, פלטפורמת הנדל"ן בלוקצ'יין Propy הודיעה על שותפות עם אברה להציע ללקוחותיה גישה להלוואות הביתה באמצעות אחזקות cryptocurrency כבטוחה. ביום רביעי, בעל בית חדש רכש דירה באוסטין, טקסס, באמצעות פלטפורמה בשם USDC.homes. הפיקדון הועמד למכירה קריפטוגרפית, והמשכנתא לא נוצלה כראוי ומבוססת על דירוג האשראי של המבקשים.

אל סלבדור נמצאת כעת בתהליך של הבטחת מימון לאג"ח הר הגעש שלה; אג"ח ממשלתית מגובה ביטקוין שתשמש לצבירת מימון של מיליארד דולר לפיתוח "עיר הביטקוין" ולהגדלת עתודות הביטקוין של המדינה.

אוהבים את התכנים ובא לכם לפרגן? הינה כתובת ארנק הביטקוין וכתובת ארנק האיטריום לתרומות כל תרומה תתקבל בברכה .

ארנק איטריום
0x88ff296c91dfbe40f9a6cc07ee9fa75cdb1f56e4
ארנק ביטקוין
1E7Sw3pt3BoPdsew7cF5YvVhBsmmRM41sP

אין לראות בניתוחים ובסקירות באתר משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

כל הפועל בהסתמך על  תוכן האתר אחראי באופן בלעדי לכל נזק ו/או הפסד שייגרם לו עקב פעולותיו

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד | הצהרת נגישות

עקבו אחריינו גם

כל הזכויות שמורות לאתר bitcoin-life.co.il אין להעתיק לשכפל או לעשות כל שימוש ללא הודעה בכתב מבעל האתר