מנכ"ל Bakkt לשעבר מונה לכוח המשימה של טראמפ לפתיחת הכלכלה מחדש

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

מנכ"ל חברת הבת הבין-יבשתית לשעבר בקקט והסנטור הרפובליקני הנוכחי לג'ורג'יה, קלי לופלר, זכה למינוי חדש למרות המחלוקות האחרונות. בציוץ שפורסם ב- 16 באפריל, כתב לופלר:

"תודה, @realDonaldTrump על כך שמינה אותי לכוח המשימה שלך על פתיחת אמריקה מחדש. בבטחה בעקבות # COVID19 . עם 22 מיליון אמריקאים שהגישו אבטלה, ברור שעלינו להתחיל לעבוד כדי להחיות את כלכלתנו ולהחזיר את העם האמריקני לעבודה בבטחה. "

המינוי מתרחש בעקבות העקבים של חדשות כי לופלר מכר שבעה דמויות של אחזקות מלאי אישיות לאחר שהיה נוכח בדלת סגורה ועדת הבריאות של הסנאט תדרוך בסוף ינואר – והעלו טענות על סחר פנים בלתי חוקי.

"ללא ידיעתי"

לופלר ביטל שוב ושוב את ההאשמות, וטען כי החלטות השקעה עבור תיק עבודותיה "מתקבלות על ידי יועצים של צד שלישי מרובים ללא ידיעתי או מעורבותי של בעלי או של בעלי."

עם זאת, מכירת המניות שלה שספגה במהרה הפסדים מעריכיים בהתרסקות השוק – לצד השקעתה המקבילה בחברת תוכנה לעבודות טלפוניות מרחוק – המשיכה לייצר חשד גם בקרב הציבור וגם בעיתונות.

כוח המשימה של טראמפ, קבוצה דו-מפלגתית של מחוקקים התכנסה בחיפזון "כדי לספק עצות לנשיא לגבי פתיחתה מחדש של אמריקה בעקבות COVID-19", כולל סנאטור אחר שהואשם בהוון על המשבר – עמיתו הרפובליקני של לופלר מג'ורג'יה, דיוויד פרדו.

לאחר שזרק מלאי מסוים בסוף ינואר ובראשית פברואר, בינתיים, פרדו צבר מלאי ביצרן של ציוד מגן אישי בסוף סוף ינואר. .

אמנם ההאשמות נגד לופלר ואחרים לא נחקרו רשמית, אולם הסנטור ביקש בינתיים להמעיט בפומבי מההשפעה השלילית של המגיפה על מה שהיא מציגה כ [ 19459017] כלכלה אמריקאית עמידה .

אתמול חשף טראמפ הנחיות פדרליות להחזרת האמריקנים לעבודה – אלה לא יהיה מוטרד, אך עדיין אין תאריך יעד ברור.

הנשיא התנגד לרעיון שהמגיפה יכולה לבסס "נורמלי חדש" עד שיימצא חיסון, ואמר לעיתונאים השבוע כי "נורמלי הולך להיות אם במסעדה היו מלאים 158 מושבים לפני כן, הם 158 מושבים יתמלאו שוב. "

כנופיית יאנג מתנגדת לקו הרפובליקני

באותו יום בו ליפלר צייץ לטובת החזרת "העם האמריקני לעבודה בבטחה", מתמודד הנשיא הדמוקרטי לשעבר ופרקליט הקריפטו, אנדרו יאנג דחף לאחור כנגד הדגש של כמה רפובליקנים על כלכלה על בריאות הציבור:

"היחידה של כלכלה צריכה להיות כל אדם ולא כל דולר."

תומך יאנג אחד צייץ מחדש ההכרזה של לופלר על מינויה לכוח המשימה, בטענה:

"אולי העובדה כי 22 מיליון אמריקנים היו מייד להגיש אבטלה מכיוון שהם חיים על המשכורת לשכר משכורת אומר משהו על שכר עומדים באמריקה ומאיר קו [מערכת] על מערכת שבורה. הגיע הזמן ליישם את תוכנית ה- UBI של @AndrewYang .