מוביל ראשון: שווי השוק של ביטקוין מכפיל את Citigroup כאשר ילן קוראת לקיצוץ דיבידנד בבנק גדול

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

ירידת המחירים של הביטקוין (BTC) מאז יום שישי דחפה את הקריפטוקו העתיק והגדול ביותר לאדום לשנת 2020.

נחשו איזה ביטקוין עדיין מכה? מניות בנקים אמריקאיות גדולות, הסובלות מהפרעות עסקיות הקשורות בנגיף הנגיף, הנעילה במשק הבית והגברת האבטלה גורמות את המשק ומגדילות את הפסדי ההלוואות.

אתה קורא First First , עלון השווקים היומי של bitcoin-life. הוקמה על ידי צוות השווקים bitcoin-life, First Mover מתחיל את היום שלך עם הסנטימנט הכי מעודכן סביב שוקי הקריפטו, שכמובן אף פעם לא נסגרים, מכניס את ההקשר לכל נדנדה פרועה בביטקוין ועוד. אנו עוקבים אחר הכסף כדי שלא תצטרך. אתה יכול להירשם כאן .

JPMorgan, הבנק האמריקני הגדול ביותר, ירד השנה ב -26 אחוזים, בעוד שבנק אמריקה נפל ב -29 אחוזים, וולס פארגו צנח 38 אחוזים וסיטיגופ צלל 40 אחוז .

ביטקוין יורד ב 6.4- אחוז יחסית.

]top-chart-nl
מחירי הביטקוין השנה עד כה. מקור: bitcoin-life

עם ממשלות ובנקים מרכזיים ברחבי העולם ששעבדו טריליוני דולרים של חבילות סיוע לחירום והזרמות כסף, ביטקוין הביאה את תשומת ליבם של המשקיעים לאחרונה כגידור פוטנציאלי מפני אינפלציה, סוג דיגיטלי של זהב. מאזנו של הפדרל ריזרב בשבוע שעבר זינק על פני 6 טריליון דולר לראשונה בתולדותיו בת 107 השנים.

ובכל זאת, כשחזוי ביטקוין בספר לבן לבן משנת 2008 על ידי השם הבדוי סאטושי נקמוטו, המטרה המקורית המיועדת הייתה כמערכת תשלום אלקטרונית עממית-לעמית [1945900]] זה יכול לעקוף מוסדות פיננסיים.

וזה מקרה השימוש המקורי שגרם ל- TradeBlock, חברת מחקר בקריפטו, לבחון בשבוע שעבר כיצד מתפקד הקריפטו לעומת מניות בנק. הנושא יכול היה להיות תחת מוקד מוגבר השבוע ככל ש- JPMorgan מדווח על הכנסות ברבעון הראשון של 19459046 .

"מעניין, בעוד שמחירי השוק של הבנקים הגדולים ואפילו מעבדי התשלומים ראו חוסר אמון משקיעים במהלך השבועות האחרונים, אמון המשקיעים בביטקוין התקדם בצורה מפתיעה," ג'ון טודארו , מנהל מחקרי מטבע בחברת TradeBlock הממוקדת בקריפטו, כתב במייל.

[19459052 ]banks-nl
מחיר הביטקוין מתווה את מחירי המניות הגדולות בארה"ב. מקור: TradeBlock

למעשה, מחיר המניה של Citigroup נפגע כל כך חזק שה שווי השוק שלו הצטמק לכ- 100 מיליארד דולר, לפי FactSet – ובכן מתחת לשווי השוק המצטיין של ביטקוין של 122.8 מיליארד דולר. אם המגמה תימשך, ביטקוין עלול לאחר מכן לעקוף את וולס פארגו, ששווי השוק שלה עומד כיום על 135 מיליארד דולר.

שווי השוק של ביטקוין הוא עדיין פחות ממחצית מה- JPMorgan, שהם כ- 313 מיליארד דולר.

בדו"ח שפורסם בשבוע שעבר ציין bitcoin-life Research כי המפתחים עובדים באופן פעיל על טכנולוגיות שישפרו את התועלת של ביטקוין כמערכת תשלומים. וזה אומר מעט מהזירה הצומחת במהירות של מימון מבוזר, או DeFi, שמטרתה באופן עקבי לעקוף את הבנקים הגדולים ועד כה נבנתה במידה רבה סביב איטריום, רשת הבלוקצ'יין השנייה בגודלה אחרי ביטקוין.

ממש כמו שהיו במשבר 2008 , הבנקים נהנים גדולים מתוכניות הלוואת החירום החדשות של הפדרל ריזרב.

החל מה 8 באפריל הלוו בנקים סכום של 43.5 מיליארד דולר מחלון ההנחות שנקרא הבנק המרכזי, , שבדרך כלל שמור לשעת חירום. (הפד בסוף חודש מרץ עודד את הבנקים להשתמש בו כדרך לנסות להבטיח לשווקים מסתובבים בנגיף קורוני יש הרבה נזילות.) סוחרי וול סטריט משכו עוד 33 מיליארד דולר, קרנות נאמנות בשוק הכסף הופסקו על ידי 54 מיליארד דולר וביטחונות הלוואות המכונות "הסכמי רכישה חוזרת" הסתכמו בכ- 227.6 מיליארד דולר.

]fed-nl
תרשים של הלוואות חלונות מוזלים של הבנקים מהבנק הפדרלי. מקור: סנט לואיס פד.

ביטקוין, שראה מכר גדול במארס יחד עם כמעט כל דבר אחר כשהמשקיעים חיפשו ביטחון בדולרים אמריקניים, אולי נהנו ממנו התייצבות בשווקים שבאו בעקבות התגובה האגרסיבית של הפד.

אולם תשואות המניות עדכניות של הבנקים מגלות עד כמה נותרו בעלי המניות המודאגים.

על פי דו"ח מורגן סטנלי בשבוע שעבר, חברות חסרות מזומנים מושכות קווי אשראי בקצב שיא, ובסך הכל 223 מיליארד דולר נמשכו עד כה בשנת 2020. יש סיכון גדול שחלק מהלוואות אלה עלולות להסתבך אם המשק מחמיר עוד יותר.

יש גם חששות שבנקים עלולים להתמודד עם הפסדים הנובעים מהתפוצצות החוב התאגידי בעשור האחרון, במיוחד "הלוואות ממונפות" שניתנו לחברות עם דירוג אשראי זבל. רבים מהלוואות אלה ארוזו לאגרות חוב שנקראו התחייבויות הלוואה בטוחות , בחסות חברות פיננסיות חוץ בנקאיות כמו בלקסטון. אולם פיץ ', חברת דירוג האשראי, הזהירה כי חלק מההפסדים הללו עלולים להדהד בבנקים.

"בסך הכל, סיכון האשראי עולה ככל שמאט הכלכלה העולמית, והלוואות ממונפות הן עניין מרכזי בהתחשב בסיכון הגבוה יותר הכרוך בהלוואות", כתב בריאן קלנהנצל, אנליסט בבנק. חברת התיווך KBW.

עד כה הבנקים הגדולים בארה"ב הצליחו להמשיך ולשלם דיבידנדים, אך יו"ר הפד לשעבר ג'נט ילן אמרה כי בשבועות שעבר על הרגולטורים לבקש מהבנקים לשקול להשעות את תשלומי בעלי המניות – כדי לשמור על הון שיכול לשמש לתמיכה בהלוואות נוספות. מהלך כזה גם יעזור להימנע מחזרה של משבר 2008, כאשר ההפסדים הלכו וגדלו עד כדי כך שהבנקים הגדולים נאלצו לקבל זריקות הון חירום (חילוץ) ממשרד האוצר האמריקני. סיטיגרופ ובנק אמריקה נזקקו כל אחד ל -45 מיליארד דולר.

צניחת שער המניות של Citigroup הייתה כה מהירה עד שהדיבידנד של הבנק הניו יורקי שווה כעת לתשואה מעל 4 אחוזים, רמה שלא נראתה מאז 2009.

]citi-nl
תשואת הדיבידנד של Citigroup. מקור: SeekingAlpha.

מנכ"ל JPMorgan ג'יימי דימון, שבשנת 2017 כינה ביטקוין "הונאה" לפני שאמר בשנה שלאחר מכן הצטער על התגובה כתב בשבוע שעבר במכתב השנתי שלו לבעלי המניות כי דירקטוריון "עשוי לשקול להשעות את הדיבידנד" אם יתרחש תרחיש כלכלי "חמור ביותר". זה הוגדר כמצב בו התוצר המקומי הגולמי, או התוצר, נפל ברבעון השני בכ -35 אחוזים, כאשר האבטלה האמריקאית זינקה ל -14 אחוזים בהמשך השנה.

דימון פרסם את מכתבו ימים ספורים לפני שכלכלני ה- JPMorgan עצמו חזו בדו"ח כי התוצר ירד בשיעור של 40 אחוז ברבעון השני, ושיעור האבטלה יקפוץ ל -20 אחוזים:

Source: JPMorgan Economic Research
מקור: JPMorgan Economic Economic

אם המשקיעים כבר לא מחקו את הדיבידנדים מהבנק הגדול, גל של השעיות עשוי להנמיך את המניות.

זה יכול להרחיב את פער הביצועים עם ביטקוין, שאין לו דיבידנד לקצץ.

ציוץ היום

[ 19459025]

tweet-nl

שעון ביטקוין [ 19459110]

watch-nl

מגמה : ביטקוין נפל לשפל של 13 יום של 6,600 דולר מוקדם ביום שני לאחר שנפל מתבנית טריז עולה לפני שלושה ימים, כפי שצוין על ידי כלכלת המקרו הנריק זברג.

אופי ההתכנסות של קווי המגמה היוצרים את תבנית ה טריז מעיד על עייפות שוורים. לפיכך, קלקול נחשב לאישור שינוי מגמה שורי עד דובי.

בדרך כלל הנכס מוחק נתח מרכזי מהמפגן שהתקיים לאחרונה בעקבות התפרקות טריז. לפיכך, זברג מצפה כי ביטקוין יירד לרמות הנמוכות מ -5,000 $ ומציע כי הפילוח בקריפטו העליונה עשוי להוות אזהרה מראש למשבר נזילות נוסף בשווקים הגלובליים.

המניות הגלובליות זכו במרץ במפץ בין הפחדה מההשפעות הכלכליות של מגיפת נגיף Coronavir, מה שהביא מקף עולמי למזומן של דולר אמריקאי, שראה כי המשקיעים מוכרים כל דבר מזהב לאוצר ארה"ב. .

עתידיי S&P 500 מסמנים סלידת סיכון בזמן העיתונות עם ירידה של 1.2 אחוזים. הירידה מגיעה ככל שמספר מקרי נגיף הקורנו בסין ובסינגפור עלה במהלך סוף השבוע. עם זאת, השווקים באירופה סגורים ביום שני, חג בנק הפסחא. נותר לראות אם המשקיעים מחדשים את הנכסים עבור דולר ארה"ב במהלך השבוע הקרוב.

מבחינה טכנית, bitcoin פועלת כעת בשטח דובי ורק יום (UTC) קרוב לממוצע 50 הימים ב -7,145 $ ינטרל את התחזית.

Mover First הוא עלון השווקים היומי של bitcoin-life. אתה יכול להירשם כאן .

קרא עוד אודות …

שווקים [ 19459144] ידיעונים ראשון מובר

גילוי נאות קרא עוד

המובילה בחדשות הבלוקצ'יין, bitcoin-life היא כלי תקשורת השואף לסטנדרטים העיתונאיים הגבוהים ביותר ושומרת על ידי מערכת מדיניות עריכה קפדנית של . bitcoin-life הינה חברה בת עצמאית המפעילה את קבוצת Digital Currency Group, המשקיעה ב- cryptocur Currency וסטארט-אפים blockchain.

אוהבים את התכנים ובא לכם לפרגן? הינה כתובת ארנק הביטקוין וכתובת ארנק האיטריום לתרומות כל תרומה תתקבל בברכה .

ארנק איטריום
0x88ff296c91dfbe40f9a6cc07ee9fa75cdb1f56e4
ארנק ביטקוין
1E7Sw3pt3BoPdsew7cF5YvVhBsmmRM41sP

אין לראות בניתוחים ובסקירות באתר משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

כל הפועל בהסתמך על  תוכן האתר אחראי באופן בלעדי לכל נזק ו/או הפסד שייגרם לו עקב פעולותיו

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד | הצהרת נגישות

עקבו אחריינו גם

כל הזכויות שמורות לאתר bitcoin-life.co.il אין להעתיק לשכפל או לעשות כל שימוש ללא הודעה בכתב מבעל האתר