מדריך פתיחת חשבון – זירת המסחר BINANCE

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
לצפיה במדריך וידאו לביננס לחצו כאן

זירות מסחר אונליין הם כבר דבר מוכר למשקיעים רבים. ישנן זירות מסחר כלליות וכאלה ייעודיות לתחומים ספציפיים. כך למשל זירת המסחר BINANCE  הנחשבת לאחת מזירות המסחר הגדולות בעולם ומתמחה במסחר במטבעות דיגיטליים. בזירה למעלה מ6 מיליון משקיעים מכל רחבי העולם ובכך רגע נתון למעשה תוכלו למצוא אופציות השקעה, משקיעים שיקנו מכם ואתם יכולים לקנות ממשקיעים אחרים. היקף העסקאות בזירה זו הוא למעלה מארבעה מיליארד דולרים ביום כך שאתם יכולים לדמיין כמה כסף עובר פה. בתמונה הבאה תוכלו לראות כיצד נראית הזירה מבפנים. כמו כן הכנו עבורכם מדריך הרשמה מסודר עם כמה טיפים על הדרך כדי למנוע טעויות של מתחילים והפסד כואב של כסף בשל חוסר הבנה/ניסיון.

ביננס הזמנה

היתרונות של זירת המסחר BINANCE מול זירות אחרות:

  • מחיר המטבע קרוב למחיר הנוכחי – מסחר במטבעות דיגיטליים עובד כך: ככל שהזירה היא בעלת ווליום מסחר גבוה יותר כך מחיר המטבעות שווה ערך בצורה קרובה יותר לשווי הנוכחי שלהם. בשפה פשוטה – בזירות קטנות יותר ההשקעה שלכם תניב פחות. זירת BINANCE נחשבת לאחת הזירות הגדולות בעולם עם ווליום מסחר גבוה במיוחד.
  • ממשק משתמש נוח וידידותי – זה לא מובן מאליו למצוא היום זירת מסחר להשקעה במטבעות דיגיטליים עם ממש משתמש כל כך נוח וידידותי. מרבית הזירות מוצגות בגרסאות ישנות, משעממות ולעתים גם מסורבלות.
  • שוק מגוון – בזירת המסחר של באיננס תוכלו למצוא כמה מאות סוגים של מטבעות דיגיטליים שתוכלו להשקיע בהם או למכור אותם. יתרה מכך: משתמשים המשלמים BNB (מטבע פנימי של זירת המסחר) יוכלו לאפשר כניסה של מטבעות חדשים לזירה ולסחור בהם.
  • BNB– הנה מטבע דיגיטלי של זירת המסחר של BINANCE בו היא מאפשרת למשקיעים לרכוש את המטבע ולסחור בו בתמורה לאפשרויות שונות בזירת המסחר. כמו כן באמצעות מטבע זה ניתן להוזיל את עמלות המשולמות לזירת המסחר בחצי בכל שנה ביחס לשנה הקודמת.

כיצד לפתוח חשבון בזירת המסחר BINANCE?

בשלב הראשון יהיה עליכם להיכנס לאתר הזירה: www.binance.com

  • טיפ חשוב – כאשר אתם נכנסים לזירת מסחר כלשהי כדאי לוודא בשורת הכתובת של האתר שמדובר בשירות מאובטח (אחרי הכול אנו מתעסקים בו עם כספים ורוצים שהאתר יהיה מאובטח). הבסיס לכך הוא אתר מאובטח עם הצגת הכיתוב "מאובטח" בשורת הכתובת למעלה.

כעת תלחצו על כפתור ההרשמה כדי להיכנס לעמוד זה. הכפתור נקרא באנגלית Register

בחירת סיסמה:

אל תקלו ראש בבחירת הסיסמה שלכם. אתר מאובטח או לא אתם רוצים לוודא שיש לכם סיסמה ארוכה ואיכותית שאתם תוכלו לזכור אותה אך תקשה על הפריצה. סיסמה מסוג זה מכילה לפחות 9 תווים, היא כוללת שילוב של אותיות קטנות וגדולות ומומלץ גם לשלב סימנים מיוחדים: *&^%$#@ וכו'…

ביננס פתיחת חשבון

בתמונה למעלה תוכלו לראות את הכיתוב הפנימי עם ההנחיות כיצד למלא את טופס ההרשמה.

חשוב מאוד: הוסיפו את האתר למועדפים כדי להימנע מניסיונות פריצה של האקרים המנסים לחקות את האתר של זירת המסחר. אם בכל פעם שתרצו להיכנס תעשו זאת מגוגל או ממקור אחר אתם עשויים להיכנס לאתר מזויף שיגנוב לכם את פרטי הכניסה ויפתח פתח לפריצה לחשבון שלכם. בכל מקרה תדעו שבזירת המסחר BINANCE אתם בטוחים יותר כיוון שיש הגבלה על כמות הכסף שניתן למשוך מהחשבון בכל יום ולכן גם אם חס וחלילה פרצו לכם לא יוכלו למשוך את כל הכסף באותו היום.

 

כעת תתבקשו לאמת את כתובת המייל שלכם:

ביננס אימות

כך נראה המייל שתקבלו ואת הבקשה לאישור החשבון:

ביננס

התחבר לחשבון המאושר שלכם ולהתחיל לסחור.

 

רגע לפני שמתחילים לסחור – חזקו את מנגנון האבטחה שלכם:

מומלץ להצטייד באפליקציה הנקראת GOOGLE AUTHENTICATOR ולהוריד אותה מגוגל פליי או אפ-סטור. אנו נסביר: מכירים מהו פישינג? פישינג הוא מושג בתחום ההייטק שבו האקרים מנסים לגרום לכם במודע או שלא במודע לחשוף את הפרטים שלכם ועמם הם יוכלו לפרוץ לחשבון שלכם ולגנוב את הכסף שלכם. מכיוון שאנו מתעסקים במסחר אונליין, כדאי להוסיף רובד אבטחה נוסף הנקרא FA2 (ייתכן ונתקלתם כבר בשם של מנגנון ההגנה הזה). למעשה, באמצעות האפליקציה שהמלצנו לכם להוריד תוכלו לקבל סיסמה שנייה של 6 תווים שמתחלפת כל דקה למעשה. כך שבכל פעם שתתחברו לאתר החיבור יהיה מאובטח והסיסמה המקורית שלכם לא תשתנה אך הסיסמה השנייה תשתנה בכל פעם וכל זמן שתשתמשו במנגנון התחברות כפול יהיה קשה יותר לפרוץ לכם.

חיבור האפליקציה לזירת המסחר:

היכנסו לאתר של זירת המסחר binance.com ובצד ימין תוכלו לראות את האפשרות להוסיף שכבת אימות שנייה. האפשרות נקראת TWO FACTOR AUTHENTICATION ואתם רק צריכים ללחוץ על כפתור הENABLE כדי לאפשר את האופציה הזו.

 
ביננס 2FA
ביננס

כעת תעברו לשלבים הבאים של חיבור האפליקציה לזירה. באתר תתבקשו להוריד את האפליקציה ואז ללחוץ על next step .

כעת סירקו את הQR קוד באמצעות האפליקציה ותקבלו קוד שחזור. חשוב מאוד לשמור היטב את הקוד בצורה המדויקת שהוא כתוב. אפילו על פתק בכספת שלכם או בלוח השעם שמעל המחשב שלכם בבית. אתם צריכים את הקוד הזה לשחזר את החשבון במידה וקורה משהו לטלפון חס וחלילה ותוכלו להשתמש בו לבטל את החיבור לטלפון כדי למנוע מגנבים למשל למשוך אליהם את הכספים וכד'.

ביננס

כעת הם יתנו לנו תזכורת לרישום ושמירה על הקוד הסודי שקיבלנו.

ביננס קוד סודי

ולבסוף נמלא את הפרטים המבוקשים כדי להפעיל את המנגנון החדש.

כעת תוכלו להפעיל את התוכנה ובכל פעם שתרצו לבצע פעולה בזירת המסחר או למשוך ממנה את הכספים שלכם תצטרכו להזין את הקוד שקיבלתם בנוסף לסיסמה והמשתמש הרגילים שלכם.

ביננס

כעת שהחשבון שלנו רשום, מאומת ומאובטח נוכל להתחיל לסחור בנחת בזירת של BINANCE. בחלק הבא במדריך נלמד אתכם כיצד לבצע פעולות שונות בתוך הזירה וכן כיצד להפקיד ולמשוך כסף מהחשבון שלכם.

כעת נצרף מדריך פתיחת חשבון מסחר ואתם תבחרו היכן נח לכם לקבל את התשובה.

זירת מסחר ביננס
רבים סוחרים היום במטבע הביטקוין ומחפשים זירות מסחר טובות. מבין זירות מסחר מצוינות היא זירת המסחר ביננס. בזירה זאת יש כשישה מיליון משתתפים היא קיבלה דירוג גבוה מאוד בין טבלת הדירוג של זירות מסחר. כל יממה סוחרים בביננס מעל ארבעה מיליארד דולר. זה דף הבית של זירת מסחר ביננס.

איך לפתוח חשבון בביננס

כאן תלמדו איך לפתוח  חשבון מסחר בזירת ביננס, איך לעשות צעדים נכונים ולא לטעות בתהליך המסחר בירת ביננס כדי לא להפסיד כסף בתהליך הלמידה וההסתגלות לזירת המסחר. רבים מבינים ויודעים שככל שכמות הסחר גבוהה יותר, יש אופציות טובות יותר למסחר. בזירה גדולה כמו ביננס שיש בה מיליוני משקיעים בכל  זמן תמצאו בכל רגע נתון סוחר שמציע מטבע או קונה מטבע צמוד למחיר עכשווי של המטבע.

כמות סוחרים גדולה מאוד

כאשר יש סוחרים רבים בזירת מסחר, מתוך המגוון הענק של הסוחרים שיקנו מכם מטבע כלשהו שאתם מציעים או שימכרו לכם מטבע בעלות שמתאימה לכם.מה שעוד עוזר בזירת ביננס היא העובדה שהזירה מאוד נוחה וקלה למשתמש.

זירה נוחה וקלה למשתמש

אם אתם משקיעים מתחילים יסייע לכם מאוד לעבוד עם זירה שהיא נוחה וקלה למשתמש. משקיעים רבים נתקלים בזירות מיושנות שקשה לעבוד בהם וקשה להבין אותם וזה מקשה מאוד ויוצר טעויות במסחר גם משקיעים ותיקים שיש להם הקף מסחר גבוה, יהיה נוח וטוב יותר לעבוד בזירת מסחר שהיא נוחה למשתמש.              

מגוון גדול של מטבעות

עוד יתרון של זירת ביננס שגורם למשקיעים רבים לעבוד איתה הוא מגוון גדול של מטבעות כמעט כל מטבע נסחר בזירת המטבעות של ביננס. אתם אפילו יכולים להוסיף בעצמכם מטבע חדש. אם ברצונכם להוסיף מטבע חדש למבחר מטבעות של ביננס ניתן לעשות זאת בתשלום של סכום סמלי באמת ויש אנשים רבים שעושים זאת, ומוסיפים מטבעות חדשים אל  המטבעות הרבים שכבר קיימים בזירת המסחר של ביננס.עוד יתרון של זירת ביננס שגורם למשקיעים רבים לעבוד איתה הוא מגוון גדול של מטבעות כמעט כל מטבע נסחר בזירת המטבעות של ביננס. אתם אפילו יכולים להוסיף בעצמכם מטבע חדש. אם ברצונכם להוסיף מטבע חדש למבחר מטבעות של ביננס ניתן לעשות זאת בתשלום של סכום סמלי באמת ויש אנשים רבים שעושים זאת, ומוסיפים מטבעות חדשים אל  המטבעות הרבים שכבר קיימים בזירת המסחר של ביננס.

מטבע מיוחד של זירת ביננס

באתר מסחר ביננס יש מטבע bnb  בו אתם משלמים את העמלות על טרנזקציות כלומר על הפעולות השונות שאתם מבצעים בזירת המסחר אבל ניתן גם לשלם במטבע המסחר עצמו העלות של העמלות על הטרנזקציות יורדות ככל שאתם ממשיכים ומתמידים לסחור בזירה. 

איך לסחור בזירת המסחר של ביננס בצורה מאובטחת

כדי להירשם לזירת ביננס לוחצים על הכפתור רגיסטר ואז עוברים למסך נותן לכם לבחור סיסמה
הסיסמה צריכה להיות בת 8 תווים של אותיות גדולות באנגלית מספרים ותווים. חשוב לשמור
את הכתובת של אתר המסחר ביננס על הדפדפן כדי להימנע מפישינג של האקרים. בגלל זה כדאי גם לעשות הגבלה על כמות הכסף שניתן למשוך ביום אחד .כדי למנוע מהקרים למשוך כסף מהחשבון שלכם

אישור דרך המייל וססמאות

אחרי ההרשמה, תקבלו אישור דרך המייל שתמצאו במייל אישור לחזור אל האתר כדי לאשר את החשבון שלכם. יש מערך הגנה נוסף אשר מגן על החשבון שלכם. זאת למעשה אפליקציה שאתם מורידים
במרכז האפליקציות ומקשרים אותה לזירת המסחר שלנו לאחר שמורידים את האפליקציה מקבלים אפשרות לסרוק קוביית קוד של האפליקציה בה מקבלים קוד בן 6 ספרות וקוד שיחזור לאתר ביננס
יש לשמור בבית את הקוד הזה כדי שתוכלו להיכנס לזירת המסחר בעניין בצורה בטוחה, האפליקציה הזאת למעשה מחוללת קוד שיש לכם גישה אליו שמשתנה כל 60 שניות. כשאתם נכנסים לזירת המסחר
שאתם מכניסים פרטים שונים וכן סיסמא לחשבון וקוד נוסף של האפליקציה שמתחלף כל 60 שניות

סרטון הדרכה על פתיחת מסחר בביננס