חברות נפט ישלטו בכריית BTC בעוד חמש שנים: מרטי בנט

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

כריית ביטקוין ( BTC ] זכתה לא פעם לביקורת על השימוש בכוח המופרז, אך הפודקאסט מרטי בנט אימץ פיתרון שלדבריו מצמצם את הפסולת בענף הנפט והגז (O&G). .

בפוסט בבלוג ב- 15 באפריל , גילה בנט כי מאז השנה שעברה הוא כורה ביטקוין עם חברת הכרייה הגדולה האמריקאית כרייה (GAM), והשתמש בגז עודף שנוצר כתוצר לוואי של נפט כרייה. להניע את אסדות.

GAM פרסה את פעולת הכרייה הקטנה הראשונה שלהם בצורה של מיכל משלוח בשדה נפט בדצמבר האחרון. בנט אמר שזה הצעד הראשון בעידוד יצרני O&G להפוך ל"כמה מהכורים הגדולים ביותר ברשת הביטקוין ".

הוא פירט את הנושא בפודקאסט :

"מה שאנחנו מנסים לעשות ולהשיג בכרייה אמריקאית הגדולה הוא סוג של שיש כאלה לחברות נפט וגז יש את הרגע 'אהה' ומבינות שעליהן להשקיע בזה ולבנות תשתית כרייה בשדה שלהן כדי שיהיו יעילות יותר עם הגז המבוזבז שלהן … ובסך הכל לטווח הרחוק, לעזור ביטקוין החוצה, עזור בהגנה על ביטקוין והפץ ביטקוין בהמשך מנקודת מבט כרייה. "

הרעיון

כורי ביטקוין מחפשים מקורות אנרגיה זולים ושופעים, בעוד חברות O&G מחפשות להיות יעילות ורווחיות ככל האפשר. GAM משתמשת בגז שמושלכים בדרך כלל כתוצרת לוואי של פסולת או נמכרת – לעיתים בהפסד – למקור אנרגיה לכריית קריפטו.

"אם מתוכנן כראוי, למכולות מלאות בכורים בביטקוין יש זמן אפקטיבי בהרבה והן רווחיות פי 5x (בממוצע) מאשר העברת הגז לצינור למכירה."

בנט אמר כי אין צורך להשתמש במחסנים או לבנות מבני פלדה כדי לכרות ביטקוין כאשר מכולות משלוח רגילות נערמות:

"אתה רואה מגמה עכשיו, שם אפילו מיקומים מרכזיים מאמצים. במקום לבנות כמו מחסן גדול ולעשות את כל התשתיות, הם למעשה משתמשים במודל המכולות כדרך לבנות באתר …. לפני שנה בערך, זה לא היה המקרה בכלל. ועכשיו אתה רואה מקומות מאוד גדולים מאוד, אתה יודע, לערום 40, 50, 60 מכולות … פשוט זול יותר לעשות את זה ככה. "

הרעיון הופך פופולרי יותר. התאומים של וינקלבוס השקיעו ב- 19459003 ב- Crusoe Energy Systems, חברה בטקסס שממירה את הפסולת מעודפי גז טבעי לכריית cryptocururrency. בקנדה כריית הנפט Black Pearl Resources מכרה ביטקוין כדי לסייע בקיזוז עלויות תפעול. חברת קנדה אחרת, Upstream Data, מוכרת ומשכירה ציוד כרייה ניידים ליצרני O&G לאותה מטרה.

לארה"ב אין הרבה תשתיות כרייה

נכון לעכשיו, סין היא היעד ליעד עבור מתקני כריית cryptocurrency בקנה מידה תעשייתי. עם עלויות האנרגיה הזולה שלה המדינה מהווה כ 60-70% מצריכת האנרגיה מכרייה ברחבי העולם.

נכון להיום, לרשת הביטקוין יש אומדן של צריכת חשמל שנתית של 73.374 TWh. ככל שכרייה הפכה יקרה עם הזמן, ככל הנראה צריכת האנרגיה שלה תגדל, מה שמוביל יזמים לחפש פתרונות חלופיים.

בנט אמר כי הוא מאמין שצריך להפיץ עוד יותר את הכרייה בביטקוין גיאוגרפית – סין ​​שולטת כיום בכריית הקריפטו. הוא אמר כי כריית ביטוקין הייתה הזדמנות כלכלית ענקית לתעשיית הנפט והגז האמריקנית:

"אנו עדיין מוקדמים מאוד במשחק הזה ובמסע האישי שלנו ב- GAM, אך אנו בטוחים כי ראה חזון זה יוצא לפועל במהלך חמש השנים הבאות. בהחלט נוכל להיכשל (אלא אם כן הממשלה תתחיל לחלץ כורים של ביטקוין), אך אנו בטוחים שזו תנסה. "