דפוסי תרשים מחדש של משטחים שראו צולל ביטקוין מ- $ 10K ל- $ 3.6K

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

מחיר הביטקוין ( BTC ) נותר פגיע למשיכה לאחר שנע בין 6,900 $ ל 6,500 $ בארבעת הימים האחרונים. הסוחרים אומרים שהדפוס שגרם ל- BTC לצלול מ -10,500 ל- 3,600 $ שוב מתנגן.

בטווח המיידי, אנליסטים טכניים רואים בדיקה חוזרת של 7,200 $ לאחר התפלגות שורית בשעות נמוכות יותר הצביעו על הפגנה שתתרחש.

פרקטל ביטקוין מצביע על תיקון קשה, אך לא בסדר גודל של תחילת פברואר

באמצע פברואר, מחיר הביטקוין החל למשוך לאחור כאשר הגיע ל -10,500 $ – התנגדות רב-שנתית מתוארכת בחזרה לתחילת 2018.

על פי ניתוח התרשימים של הימים שחולק סוחר הפועל כ- TraderKoz, מחיר הביטקוין רשם ירידה חוזרת, איחוד ושחזור שיאים מקומיים והכל ברצף מהיר.

BTC USD daily chart

תרשים יומי של BTC USD. מקור: TraderKoz

דחיית אותה רמת התנגדות פעמיים בפרק זמן קצר הביאה את מחיר הביטקוין לירידה מ 10,500 $ ל 8,500 $ במהירות, ובסופו של דבר גרמה ל- BTC לרדת ל עד 3,600 דולר.

הסוחרים נותרו חלוקים בשאלה האם המבנה הטכני של ביטקוין הפעיל את צניחתו לסך 3,000 $ או שמא מדובר בסתם אירוע ברבור שחור שנבע כתוצאה מפאניקה מוגברת סביב מגיפת הווירוס הקורוניבי.

ב- Coinbase, למשל, מחיר הביטקוין ירד ל -3,850 $ ומיד הוחזר ל -4,860 $. בבורסה שרואים עלייה משמעותית בהזמנות הקנייה ממשקיעים קמעונאיים 24 שעות לאחר הנפילה עשוי להעיד כי ביטקוין לא היה צריך ליפול מלכתחילה לסכום של 3,000 דולר.

צוות Coinbase אמר :

"חיסולים מדורגים היו הבולטים ביותר ב- BitMEX, המציע מוצרים ממונפים מאוד. בתוך המכירה, ביטקוין ב- BitMEX נסחר הרבה מתחת לזו של בורסות אחרות. רק לאחר ש- BitMEX ירדה לתחזוקה בתנודתיות שיא (תוך ציטוט של התקפת DDoS), הופסקו החיסולים המדרדרים והמחיר התהפך מייד. כשהאבק התיישב, ביטקוין הצב בקצרה מתחת ל 4000 $ וסחר סביב אמצע 5000 $. "

מכאן, שגם אם אותו פרקטל שהתרחש באמצע פברואר מתבטא, ייתכן בהחלט שמחיר הביטקוין אינו רואה שפל חדש ורק בודק רמות תמיכה נמוכות יותר. בתחום 4,200 עד 5,300 $.

עצרת הזהב היא כיום משתנה בלתי צפוי לתיקון המשוער של BTC

מחיר הזהב עלה ב- 20 אחוז מאז 23 במרץ , מה שמדגים רמת תנודתיות שהיא בדרך כלל בלתי נראה עם נכסים מסורתיים גדולים.

XAU USD daily chart

תרשים יומי של XAU USD. מקור: Tradingview

כאשר פורסם לראשונה על התפרצות הנגיף בארה"ב ובאירופה, כל שיעורי הנכסים התגלו במקביל כמשקיעים – קמעונאים ומוסדיים כאחד – הראו רמות חסרות תקדים של תקדים .

ברגע שחלפה הסערה הראשונית, הן הביטקוין והן הזהב התהדרו בחוזקה והתרחקו עוד יותר מהשפל המקומי.

גידול הזהב, שהפתיע את המשקיעים בשבוע האחרון, עשוי לשחק כמשתנה בלתי צפוי עבור ביטקוין. כאשר מספר גדל והולך של משקיעים מתחילים לחזות את מחצית התגמול כדי לעורר עליית מחיר לטווח קצר עבור BTC, התיקון לתיקון קיצוני שוכך.