ג'סטין סאן האשים כי שוחד את דרכו לראש היררכיית הגזע

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

בעל עניין רב סרן דן הנסלי הטיל האשמות כבדות על מייסד ומנכ"ל TRON, ג'סטין סאן. על פי הרשומה של הנסלי ב- 8 באפריל , סאן "שיחד" את דרכו לראש ההיררכיה של הסטים עם "כסף, כוח ומשתמשים."

כפי שדיווח קוינטלגרף בתחילת מרץ , היה סתם נושא של מה שתומכים רבים ראו השתלטות עוינת של ג'סטין סאן. ההאשמות האחרונות של הנסלי שופכות אור חדש על האופן בו מייסד TRON השפיע לכאורה על סטמיינים בולטים לבצע את הצעותיו. נציג TRON סירב להתייחס לסיפור זה.

בשיחה עם קוינטלגרף תיאר הנסלי את כוונתו של סאן לעקוף כללי הצבעה קהילתיים קבועים. הנסלי אמר:

"ג'סטין הפסיד באמצע הדרך את מלחמת ההצבעה והחל להציע לאנשים 2,500 דולר בכל חודש לנהל עבורו צומת עדים בסטים. יש לי dApp בשם 3speak שהיה על סטים, הוא הציע לנו כסף, כוח ומשתמשים. "

מלחמת ההצבעה של סטים בהוכחת העקרונות

"המלחמה" המדוברת הייתה נוהל ההצבעה ששימש לבחירת 20 עדים שהוענקו כדי לפקח על מחסום ה- Steem. במודל המוגן של הוכחת ההימור של סטים, בעלי מטבעות משמיעים את קולם באמצעות איסוף כספים בעד שהם מרגישים שמייצג את האינטרסים שלהם בצורה הטובה ביותר.

על פי הנסלי, ג'סטין סון ביקש לפרוס את מודל ההצבעה המבוזר של סטם על ידי שילם למשתמשים כדי להצביע בעדים שהקים בעצמו. הנסלי האשים את סאן בשוחד:

"הוא אמר שכל מה שעלינו לעשות היה לגרום לאנשים להפסיק להצביע בעדי הקהילה ולהצביע בעדים שלו. סירבנו. הוא גם שוחד משתמשים בדיסקורד ואמרו כל דבר שהם רוצים לשמוע לצורך הצבעות. "

אף אחד מהצדדים לא שיתף עד כה בפומבי צילומי מסך של שיחות אלה כדי לאשר את אמיתותם. אף על פי כן, הטענות חשובות בכך שהנסלי מביא אותן תחת שמו שלו, כותב את החוויה שלו בפירוט, ופרסם אותה באופן מקוון .

לדעתו של הנסלי, הלגיטימיות של סטאם כבלוקצ'יין מבוזר בוטלה על ידי ההשתלטות של סאן. הוא הרחיק לכת והציע כי שליטתו של סאן במחסום ה- Steem הפכה את ה- cryptocurrency STEEM לביטחון ריכוזי:

"הוא [Sun] הפך את STEEM לביטחון ריכוזי, כל העדים מונחים. למעלה על ידו. הוא מכנה אותם עדי קהילה, אך הוא מצביע מהם בחשבונות סודיים שאני יכול להוכיח שהם שייכים אליו. "

ההרכב של עדי סטאם השתנה באופן דרמטי מאז החלה סאגת ג'סטין סאן. עדי סטם לשעבר טוענים שהם יכולים לקשר את ההרכב החדש ישירות לג'סטין סון עצמו, אם כי עד כה לא הושגה הוכחה קשה.

עדי צנזורה צונזרו

הדרמה החלה במרץ כאשר ביננס, Huobi ו- Poloniex השתמשו בכספי הכספים של לקוחותיהם כדי להצביע לעדי ה- Steem החדשים של ג'סטין סאן. זה הוביל למהומה מקהילת סטים, שאחריה בינאנס הוציאה את כספה מבריכת ההצבעה. אולם הנסלי טוען כי היה מאוחר לעשות את ההבדל:

"היינו קרובים מאוד לקחת מחדש את השרשרת, וברגע שסבב ​​ההפעלה הראשון לסיבוב פגע בינאנס, נחשו מי השיג אותה ? ג'סטין היה VIP ונסוג לפני אף אחד אחר, וביסס את מעמדו ובכך עזר לג'סטין להישאר בשלטון על סטים. "

יש מי שסירב להתחייב לג'סטין סאן טוענים כי צנזרו את חשבונות הסטיט שלהם. עד 20 העדים הראשונים לשעבר של עדי הגזע שלפני ההשתלטות, " TheMarkyMark ", נזקק לחשבון שלו עם יותר משלוש שנות היסטוריית משתמשים, ויכולתו לפרסם ב- Steemit.com. הוא אמר לנו:

"ג'סטין סאן גם דיכא הרבה משתמשים בכך שהוא הסיר לחלוטין את הגישה לכל הפוסטים וההערות שלהם, וביסודו של דבר צנזר המשתמש מהאפשרות להשתמש בפלטפורמה בכל דרך משמעותית. במקרה שלי, כ -10,000 פוסטים ותגובות במהלך 3 השנים האחרונות הוסרו. "

בתגובה להשתלטותה לכאורה של סאן על מחסנית הבלוקים, הנסלי ואחרים תמכו במזלג קשה של הפרויקט. היוזמה החדשה הזו, כוורת, היא כמעט העתק מדויק של ה- blockchain המקורי של Steem. עם זאת, המוקדמות העיקרית של הפרויקט היא שהיא נקייה מהשפעתו של ג'סטין סאן.

אבל לפי העד לשעבר, כל אזכור של "כוורת" בסטימיט נפגש עם מחיקות וחשבון צנזורה:

"יש בערך 20 משתמשים שצונזרו לחלוטין ו הוסרו מממשקי הקצה הקדמי, אפילו כאלה שאינם בבעלות Steemit Inc ובפעם האחרונה שבדקתי לפני מספר שבועות, מאות פוסטים הוסרו רק כדי להזכיר את המילה כוורת. "

כאשר משתמשים רוצים למשוך את כספם מסטמית, המטבעות כפופים לתקופת "כיבוי". יש המבקשים לעזוב את סטים לטובת כוורת, מתאפקים בגלל הדרך המפוזרת בה משחררים מטבעות ה- STEEM שלהם.

זה גרם לרבים שלא היו מוכנים לדבר נגד ג'סטין סאן מתוך חשש שהכסף שלהם יימנע.

אחרים, כולל הנסלי, אומרים שהם מתאפקים בהוכחה מפלילה שתאפשר להם לשמור על המינוף על ג'סטין סאן בזמן שהמטבעות שלהם משתחררים אט אט.