בית המשפט בסינגפור נועל את תחום האינטרנט של KuCoin Exchange Exchange

אהבתם את התוכן? הנה כפתורי שיתוף 👇👇

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

KuCoin.com, תחום האינטרנט העיקרי של חילופי cryptocurrency KuCoin, ננעל מאז סוף מרץ בצו של בית המשפט הגבוה בסינגפור.

בית המשפט הוציא צו מניעה זמני ב24- במרץ באיסור על KuCoin להעביר את נכסיו, כולל אתר האינטרנט שלה, מהארץ. הודעת דוא"ל מ- 30 במרץ מרשם הדומיינים GoDaddy שהועברה ל- bitcoin-life מראה כי GoDaddy מציית לצו בית המשפט.

כיצד ההתמודדות עם חילופי הדברים עם כתובת האינטרנט העיקרית שלה נעולה היא אחת מרבות השאלות שלא נענו עליהן לגבי KuCoin מכיוון שהחברה עוברת ארגון מחדש של חברות משמעותיות ועומדת בפני אתגרים משפטיים ברחבי העולם.

השקעות פנטום ב- KuCoin

KuCoin, שהוקמה בספטמבר 2017, התגאה בחמישה מיליון משתמשים ב -100 מדינות בתוך שנה. קצת יותר משנים-עשר חודשים לאחר מכן, ב- 14 בנובמבר 2018, KuCoin טענה שהיא הבטיחה מימון של 20 מיליון דולר בסבב A מצד בעלי הון סיכון – IDG Capital, Matrix Partners ו- Neo Global Capital. אבל לפחות אחת מאותן השקעות לא התממשה.

בעת ההודעה הצהיר מנכ"ל KuCoin, מייקל גן:

"הכוחות המשולבים של IDG Capital, Matrix Partners ו- Neo Global Capital יסייעו ל- KuCoin לצמוח באופן משמעותי, להרחיב את ההבנה ואת האימוץ של cryptocurrency עבור מיליוני משתמשים פוטנציאליים, ועוזרים למשתמשים אלה ביעילות רבה יותר למצוא את המוצרים הטובים ביותר הקיימים בעולם הקריפטו, לא משנה היכן בכוכב הלכת הם עשויים להתקיים. "

IDG קפיטל מתהדרת בחברות cryptocurrency בולטות כמו Coinbase ו- Ripple בתיק ההשקעות שלה. נכון לפרסום מאמר זה, KuCoin מופיעה כחברת תיקים באתרי האינטרנט של שניהם IDG Capital ו- Neo Global Capital , אך אינה מופיעה באתר של Matrix Partners.

ובכל זאת, למרות מה שמופיע באתר של ניאו גלובל קפיטל, אדם עם ידיעה בנושא אמר לקוינטלגרף במייל כי NGC למעשה מעולם לא השקיעה השקעה ב- KuCoin. במקום זאת, המשרד רק נתן תמיכה לוגיסטית לחילופי הדברים הצעירים.

נציגי IDG קפיטל ומטריקס קפיטל לא הגיבו לבקשותיו של קוינטלגרף.

שאלות רבות בנושא ארגון מחדש של תאגידים

ב- 17 במרץ, 2020, הוציאה KuCoin הודעה לעיתונות מוויקטוריה, עיר הבירה של סיישל, המתארת ​​ גורף ארגון מחדש של תאגידים . היא הודיעה על הקמת KuGroup, המורכבת משלוש קבוצות עסקיות, כלומר KuCoin Global, KuCloud וקבוצת העסקים KuChain & KCS. "

מה שנראה כהודעת תאגיד בנאלית מתאר למעשה את שיאם של שינויים מרחיקי לכת ב- KuCoin. ארגון מחדש של התאגידים משאיר גם את הבעלות והסמכות הרגולטורית של החליפין המדוברים, בזמן שהוא מתמודד עם בעיות משפטיות גוברות, הן בסינגפור והן בארצות הברית.

הודעתו של KuCoin ב- 17 במרץ הגיעה רק שישה ימים לפני שמשרד עורכי הדין שבסיס ארה"ב, ] הודיע ​​ על חקירתו על KuCoin ועל חילופי דברים נוספים שהואשמו ב"הצהרות כוזבות ומטעות בפני בעלי חשבונות "בהמתנה תובענה ייצוגית. ההחלפה היא גם נושא התביעה הייצוגית נפרדת שקנתה צ'ייס וויליאמס בבית המשפט המחוזי בדרום ניו יורק בנוגע למכירת ניירות ערך לא רשומים.

בינתיים, צו בית המשפט המונע את KuCoin להעביר את התחום שלה לספק אחר, ובאופן פוטנציאלי מחוץ לתחום שיפוטו של בית המשפט בסינגפור, כרוך בספק ביטחון סייבר שתובע את בורסת הקריפטו. פרטים נוספים על הסיפור ההוא צפויים להופיע בימים הקרובים.

הודעת הדוא"ל מ- GoDaddy ל- KuCoin, המציגה את התחום שלה נעול על פי צו בית משפט בסינגפור

ב- 14 באוקטובר 2019, בדיוק ימים לאחר שהחל בוררות בתביעה נגד KuCoin בסינגפור, התפטרו דירקטורים של הישות המבוססת בסינגפור PhoenixFin Pte Limited – הגורם המשפטי העומד מאחורי KuCoin ובעלים של תחום KuCoin.com. לא התפרסמה הודעה פומבית על ההתפטרות הזו, אך רשומות שהוגשו לרשות החשבונאית והרגולטורית של סינגפור מראות שמייסדי המשותף מייקל גן וטנג קה, כמו גם ליאן מנג, נציג התומכים הכספיים IDG Capital, התפטרו כולם כמנהלי הפניקספין. Pte מוגבלת. אף אחד מהם לא נענה לבקשות ראיון של קוינטלגרף.

רק יומיים לאחר מכן, ב- 16 באוקטובר, 2019, הועבר שם הסימן המסחרי של KuCoin מ- MEK Global, ישות מבוססת סיישל, שירשה בעבר את הסימן המסחרי מ- PhoenixFin Pte Limited . הסימן המסחרי סיים עם גורם רשום נוסף בסיישל, FortuneIcon, עם אותה כתובת פיזית בדיוק כמו MEK Global.

במשך השנה האחרונה לפחות, משתמשי KuCoin פנו לרדיט כדי להבין את המבנה הארגוני של החברה, ללא בהירות מהמחלף עצמו. בהיעדר תגובה מצד גורם כלשהו מהגופים או מהאנשים שהוזכרו, לא ברור מדוע התרחש ארגון מחדש של ארגונים מרחיקי לכת זה או מדוע הוחלף מחדש הסימן המסחרי של החברה.

מי אתה?

עם המייסדים המשותפים של KuCoin ו- PhoenixFin Pte Limited כבר לא בחברה, מונו דירקטורים חדשים כמו התושב הסיני You Au. ב- 20 בנובמבר 2019 הועברה הבעלות על פיניקספין פטה בע"מ מ- PhoenixFin Limited, חברת אחזקות מבוססת קיימן, ל- You Au. הוא מונה לדירקטוריון בזמן ארגון מחדש של הארגון ב -14 באוקטובר, אך יחסיו הקודמים עם KuCoin אינם ברורים. הוא לא מוזכר באתר הבורסה, באף אחד מחומרי השיווק שלו, בהודעת העיתונות של 17 במרץ 2020 , או בספר הלבן של 2017 שתיאר את החילוף.

מעט ידוע על You Au, אלא שהוא בן 28 ותושב רשמית במיאניאנג, עיר במחוז סצ'ואן בסין. למרות שג'וני ליו, מנכ"ל פיניקס פטה מוגבלת, מונה למנכ"ל KuCoin Global ב- 17 במרץ, נראה כי הבעלים האולטימטיבי של KuCoin Global הוא You Au. אם הוא אכן תושב סיני, הוא היה כפוף לתקנות בנק People People of Bank of China האוסרות סחר בביטקוין או cryptocur מטבעות אחרים, מבצע הצעות מטבע ראשוניות , והפעלת חילופי קריפטו.

לא אתה או ג'וני ליו לא הגיבו לבקשותיו של קוינטלגרף לתגובה.

איפה על הפלנטה נמצא KuCoin?

בשנת 2018 הגיב KuCoin לטענת "משרד ריק" בעניין כתובת בהונג קונג, בטענה כי המטה המבצעי שלה היה למעשה בסינגפור. בתגובת החברה נאמר:

"למעשה, כתובתה הציבורית של KuCoin בהונג קונג אינה אלא כתובת דואר של אחת מחברות הבת הרבות של KuCoin. מטה KuCoin נמצא בסינגפור. KuCoin הייתה תמיד חברה עולמית, עם למעלה מ- 300 עובדים וארבעה משרדים מרכזיים בסין, בפיליפינים, בסינגפור ותאילנד. "

המצב הגיאוגרפי הנוכחי של הבורסה פחות ברור. באתר האינטרנט שלה, פרופיל החברה מציין שהיא "פועלת באיי סיישל", תחום שיפוט שלא הוזכר בפוסט הבלוג שלה משנת 2018. שלא כמו ביננס, Coinbase ו- Ripple, KuCoin לא הגישה לרשות המוניטרית של סינגפור לבקש דחיית הדרישה לפעול ללא רישיון תשלומים. דחיות מסוג זה מאפשרות לאותן חברות לפעול כספקיות שירותי תשלומים ללא רישיון עד יולי.

ללא רישיון או דחייה, KuCoin לא יכולה לפעול כחוק בסינגפור. לא ברור אם KuCoin בכל זאת פועל בסינגפור או אם האמורה פועלת כעת במקום אחר.

אין תשובות, למרות שאלותינו

עיתונאים ציניים אוהבים את הציטוט המפורסם של קנצלר "ברזל" של המאה ה -19, אוטו פון ביסמרק: "שום דבר לא אושר עד שהוא מוכחש רשמית." אבל למרות בקשות חוזרות ונשנות בפני KuCoin, הדירקטורים הקודמים שלה והדירקטורים הנוכחיים שלה, כולם סירבו להגיש תגובה כלשהי למאמר זה.

בהיעדר בהירות מצד מישהו מהאנשים המוזכרים במאמר זה, או מהחברה עצמה. משתמשים סביר להניח שרוצים לקבל תשובות לשאלה אם הם שולחים את כספם לסינגפור, סיישל, סין – או לכל מקום אחר בעולם.